  • 11. Data: 2013-08-19 09:39:26
    Temat: Re: Głośniki 2.0 do laptopa
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-18 22:54, Shady Sheik pisze:
> [...]
    > coś na sporadyczne imprezy. Żeby nie trzeszczało jak się podkręci, gdy
    > impreza się rozkręci, ale żeby też nie kosztowało kilkuset złotych, bo
    > jak wspomniałem - do sporadycznego użytku. Powiedzmy, że do 150 zł.
    > Radia można posłuchać na wbudowanych, a do filmów i muzyki z dysku i tak
    > bym używał słuchawek, żeby reszcie nie przeszkadzać.
    > Ile WRMS potrzebuję? I jakie firmy, oprócz tych oczywistych jak Logitech
    > i Creative, mógłbym jeszcze brać pod uwagę? Czy zestawy 2.1 mają
    > jakikolwiek sens przy takim zastosowaniu?

    Przy tej cenie tylko 2.1.
    Basy w zestawach dwukolumnowych za 150 nie występują.

    miab

  • 12. Data: 2013-08-19 10:37:35
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 09:39, miab pisze:
    > Przy tej cenie tylko 2.1.
    > Basy w zestawach dwukolumnowych za 150 nie występują.

    Zupełnie? Przecież nawet wbudowane w laptopa głośniczki Harman/Kardon
    czy Onkyo, jakieś minimum głębi dają.
    Ale spoko. Jak się zmieszczę w budżecie, to mogą być 2.1 - miejsce na
    ten subwooferek się znajdzie. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-08-19 11:03:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > i Creative, mógłbym jeszcze brać pod uwagę? Czy zestawy 2.1 mają
    > jakikolwiek sens przy takim zastosowaniu?

    Widziałem (i słyszałem) sporo różnych głośników komputerowych.
    Moja propozycja: Modecom MC-HF40
    Kosztują trochę więcej, niż zakładałeś, ale warto dołożyć do nich lub
    modelu większego.
    Mają dobre pasmo, znam osoby, co używają je jako monitorów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 14. Data: 2013-08-19 11:15:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Shady Sheik nabazgrał(a):

    > Ile WRMS potrzebuję? I jakie firmy, oprócz tych oczywistych jak Logitech i
    > Creative, mógłbym jeszcze brać pod uwagę? Czy zestawy 2.1 mają jakikolwiek
    > sens przy takim zastosowaniu?

    Jeśli chodzi o głośniczki do kompa to tylko Creative albo Logitech inne
    firmy sobie daruj.

    Do tych logitechów co już miałeś polecone dodał bym Creativa:
    http://www.kuzniewski.pl/p10796,creative-a220-51mf04
    00aa000-glosniki-2-1.html
    http://www.kuzniewski.pl/p10681,creative-a320-51mf04
    05aa000-glosniki-2-1.html

  • 15. Data: 2013-08-19 12:08:48
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 11:03, Adam pisze:
    > Moja propozycja: Modecom MC-HF40
    > Kosztują trochę więcej, niż zakładałeś, ale warto dołożyć do nich lub
    > modelu większego.

    Ja zawsze jestem zwolennikiem dołożenia i wzięcia czegoś, co na bank
    mnie zadowoli, jednak mam teraz tyle wydatków o wyższym priorytecie, że
    na tę chwilę nie da rady.
    Puszczanie muzyki z laptopowych głośniczków byłoby obciachem, dlatego
    zacząłem się zastanawiać nad zabraniem tej mini wieży, którą mam, a do
    domu zakup nowej w późniejszym czasie. Tylko znowu to miejsce. Decyduję
    się na mniejszy (10 zamiast 20 m2), bo między nimi jest różnica 200 zł,
    czyli po roku mam teoretycznie oszczędność min. 2000 zł, a za tyle
    mógłbym już zaszaleć w klimatach audio-voodoo.

    Modecom jakoś źle mi się kojarzy, bo przez kilka dni musiałem używać
    klawiszy ich produkcji, co było dość traumatycznym przeżyciem, ale jak
    je słyszałeś i polecasz, to byłbym skłonny je rozważyć, gdybym mógł na
    nie przeznaczyć tyle kasy.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2013-08-19 12:15:36
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 11:15, Chris pisze:

    > Do tych logitechów co już miałeś polecone dodał bym Creativa:
    > http://www.kuzniewski.pl/p10796,creative-a220-51mf04
    00aa000-glosniki-2-1.html

    Tu chyba by trochę mocy brakowało? (2 W RMS)

    > http://www.kuzniewski.pl/p10681,creative-a320-51mf04
    05aa000-glosniki-2-1.html

    Tu w sumie też niewiele więcej, choć już dwukrotnie więcej.

    Oczywiście gdy przy podobnych ktoś podaje wartości rzędu 40 W, to z
    miejsca między bajki to wkładam, ale gdyby było 10 realnych, to byłbym
    całkiem kontent. Chodzi mi o to, żeby nie musiały pracować na granicy
    swoich możliwości, bo to chyba źle już wtedy brzmi?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 17. Data: 2013-08-19 13:16:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Shady Sheik nabazgrał(a):

> [...]
    > całkiem kontent. Chodzi mi o to, żeby nie musiały pracować na granicy
    > swoich możliwości, bo to chyba źle już wtedy brzmi?

    Bo Creative podaje faktyczną moc a nie moc Jedi :)
    Sam mam Creative tylko że seria I-Trigue i dźwięk mają rewelacyjny , kolega
    muzyk ze studia TV powiedział że kurwa jak to może tak grać ??

  • 18. Data: 2013-08-19 13:25:52
    Od: JanuszK2 <j...@g...com>

> [...]
    > i Creative, mógłbym jeszcze brać pod uwagę? Czy zestawy 2.1 mają
    > jakikolwiek sens przy takim zastosowaniu?

    Witam, A czy używane (mało) głośniki z odbiorem w Krakowie Cię interesują?
    Janusz

  • 19. Data: 2013-08-19 13:44:14
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    Mogłyby, gdybyś napisał jakie i za ile. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2013-08-19 13:51:38
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-19 13:16, Chris pisze:
    > Bo Creative podaje faktyczną moc a nie moc Jedi :)
    > Sam mam Creative tylko że seria I-Trigue i dźwięk mają rewelacyjny ,
    > kolega muzyk ze studia TV powiedział że kurwa jak to może tak grać ??

    Ja to rozumiem, bo np. muzyki z dysku mogłem spokojnie słuchać z
    głośników wbudowanych w laptopa, bo były produkcji Harman/Kardon.
    Na HP siostry, który miał głośniki Altec Lansing, też się dało, bo
    dźwięk był zadziwiający jak na takie popierdółki 1(2?)-Wattowe.
    Ale tu chodzi o muzykę na imprezkę, więc trochę mocy jednak potrzeba.

    --