    Date: Tue, 20 Aug 2013 20:46:12 +0200
    From: Shady Sheik <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Głośniki 2.0 do laptopa

    W dniu 2013-08-20 20:01, astro pisze:
    > To nie takie drogie. Wystarczy Ci sam wzmacniacz odtwarzajacy dzwiek z
    > karty muzycznej. Po co Ci wszystkie segmenty wiezy?

    Niepotrzebne zupełnie. Jasne, że sam wzmacniacz. Ale jak już bym kupił
    jakiś fajny, to żal by mi było podłączać do niego głośniki od miniwieży.
    Zwłaszcza, że trudno byłoby dostać dobre w dobrym stanie. Tak że na
    głośniki wydałbym kolejne 200 zł i już mam 400. Wciąż niewiele, ale nie
    na tę chwilę.

    > Swoja droga polecam sluchanie ulubionych albumow z formatu FLAC. Czasami
    > slychac roznice...

    Od dawna tak robię, tylko ja właściwie nie mam ulubionych albumów. Ze
    trzy bym mógł wyliczyć, ale ileż można ich słuchać.
    Na szczęście są w sieci składanki VA w formatach lossless. Mimo to,
    różnicy między mp3 320 bym się doszukiwał np. w salonie szwagra, który
    ma w nim bardzo stary, ale hi-endowy i maksymalnie zadbany zestaw stereo
    Marantz. :)

    W każdym razie najprawdopodobniej wezmę ze sobą tę miniwieżę, którą mam
    i spróbuję odkładać co miesiąc po kilka dych, uzbierać na
    wzmacniacz/amplituner, a głośniki może wezmę nowe, na raty. Raczej w ten
    sposób, bo chyba dobrze myślę, że można kupić stary, a wciąż świetny
    wzmacniacz za niewielkie pieniądze, natomiast ustrzelić mało używane
    kolumny w przyzwoitej cenie jest już dużo trudniej.

    Z drugiej strony, mając w domu, póki co, dość mały pokój, a nie mając na
    samodzielne mieszkanie, jakaś mocna "grzałka" i duże kolumny stanowiłyby
    teraz przerost treści i formy w stosunku do potrzeb. I znów wracamy do
    pomysłu z bardzo dobrymi głośnikami komputerowymi (powiedzmy za 500 zł)...

    Na zabawę w audio-voodoo chyba jeszcze za wcześnie. :]

    --