  • Data: 2013-08-19 13:51:38
    Temat: Re: Głośniki 2.0 do laptopa
    Od: Shady Sheik <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-19 13:16, Chris pisze:
    > Bo Creative podaje faktyczną moc a nie moc Jedi :)
    > Sam mam Creative tylko że seria I-Trigue i dźwięk mają rewelacyjny ,
    > kolega muzyk ze studia TV powiedział że kurwa jak to może tak grać ??

    Ja to rozumiem, bo np. muzyki z dysku mogłem spokojnie słuchać z
    głośników wbudowanych w laptopa, bo były produkcji Harman/Kardon.
    Na HP siostry, który miał głośniki Altec Lansing, też się dało, bo
    dźwięk był zadziwiający jak na takie popierdółki 1(2?)-Wattowe.
    Ale tu chodzi o muzykę na imprezkę, więc trochę mocy jednak potrzeba.

    --