  • Data: 2014-01-26 20:29:18
    Temat: Re: Głośnik bluetooth jako zestaw głośnomówiący
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-2014 19:25, Jacek pisze:
    > Chciałbym kupić głośnik bluetooth, ale taki, który może działać też jako
    > zestaw głośnomówiący. Fajnie by było, aby służył też jako powerbank i
    > miał pojemny akumulator. Jakby jeszcze miał jakieś dodatkowe bajery typu
    > radio czy odtwarzacz mp3, to jeszcze lepiej.
    > Oglądałem Hyundaia i200 ale on zdaje się nie ma mikrofonu, a więc jako
    > głośnomówiący odpada.
    > Co byście doradzili?
    > Jacek

    w tesco firmy technika za 70pln (BT1302). puszczam na tym radio z tunein
    przez BT i starcza na trzy noce. ma mikrofon i jacka, laduje sie przez
    usb. ma przyciski odbieranie, vol +/-, power, next/prev. teraz szukam
    raczej jakiegos radia/mini wiezy z mozliwoscia konfiguracji strumieni z
    internetu, wiec gdyby ktos widzial albo znal model to bylbym wdzieczny.