  • 1. Data: 2010-03-26 08:43:48
    Temat: Głośne wydechy za granicą - co mnie czeka?
    Od: jesz <m...@w...pl>

    witam,
    właśnie zmieniłem rury w motocyklu (midnight star 1300) na akcesoryne
    yamahy (typ long shot-ów z rybia łuską w środku) więc są zdecydowanie
    głośne, przynajmniej jak na obowiązujące normy. Zamierzam w tym roku
    odwiedzić kilka krajów EU i pytanie czy ktoś może się podzielić
    uwagami/poradami na temat stopnia tolerancji miejscowych władz na
    zwiększoną dawkę decybeli. Ewentualnie jakie mogą mnie czekać
    zagrożenia ze strony tejże.
    dzięki
    jesz

  • 2. Data: 2010-03-26 09:00:59
    Temat: Re: Głośne wydechy za granicą - co mnie czeka?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.03.2010 jesz <m...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > uwagami/poradami na temat stopnia tolerancji miejscowych władz na
    > zwiększoną dawkę decybeli. Ewentualnie jakie mogą mnie czekać

    "Władzom" możesz tłumaczyć że w Polsce tak można i masz przegląd, ale
    miejscowi będą cię traktować miejwięcej tak jak tu:
    http://www.southparkstudios.com/episodes/251889/

    Tak wiem że było.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2010-03-26 09:04:20
    Od: jesz <m...@w...pl>

    taaaa - widziałem, fantastyczny odcinek :D

  • 4. Data: 2010-03-26 09:54:43
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    jesz pisze:
> [...]
    > uwagami/poradami na temat stopnia tolerancji miejscowych władz na
    > zwiększoną dawkę decybeli. Ewentualnie jakie mogą mnie czekać

    AFAIK to w Austrii będziesz miał problem, w pozostałych krajach powinien
    być lajcik. Mnie na głośnych wydechach nie czepiał się nikt w Czechach,
    na Węgrzech i w Chorwacji.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 5. Data: 2010-03-26 14:19:58
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał

    > Zamierzam w tym roku odwiedzić kilka krajów EU i pytanie czy
    > ktoś może się podzielić uwagami/poradami na temat stopnia
    > tolerancji miejscowych władz na zwiększoną dawkę decybeli.

    Austrii unikaj - to policyjne panstwo. Na Słowacji i tak Cie
    pewnie zatrzymaja pod byle pozorem albo i bez, ale tak sam im sie
    podlozysz.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 6. Data: 2010-03-28 12:55:31
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Ewentualnie jakie mogą mnie czekać zagrożenia ze strony tejże.

    Im więcej mandatów za to dostaniesz tym lepiej i tym spokojniejsi będą
    ludzie w otoczeniu przez które jeździsz.
    Bo widzisz..... tłumik służy do tego żeby tłumić dźwięk a nie wzmacniać.
    Tak tak... ja wiem, że dla niektórych to zbyt skomplikowane.

  • 7. Data: 2010-03-28 12:58:22
    Od: "Luis" <b...@o...pl>

    > Bo widzisz..... tłumik służy do tego żeby tłumić dźwięk a nie wzmacniać.

    Uwzażaj bo następnym razem zdejmie całkiem wydech :]

    --
    Luis
    gg: 941931

  • 8. Data: 2010-03-28 13:09:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-28 14:55, Mustafa pisze:

    > Im więcej mandatów za to dostaniesz tym lepiej

    I Panstwo bedzie bogatsze. Czyli my wszyscy :)

    > i tym spokojniejsi będą ludzie w otoczeniu przez które jeździsz.

    I beda sie do siebie czesciej usmiechac i wszyscy bedziemy szczesliwi.

    > Bo widzisz..... tłumik służy do tego żeby tłumić dźwięk a nie wzmacniać.

    Wlasnie ! Od wzmacniania sa wzmacniacze.

    > Tak tak... ja wiem, że dla niektórych to zbyt skomplikowane.

    No wlasnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2010-03-28 17:41:37
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mustafa" :
> [...]
    > Bo widzisz..... tłumik służy do tego żeby tłumić dźwięk a nie wzmacniać.
    > Tak tak... ja wiem, że dla niektórych to zbyt skomplikowane.

    Tak, tak....rower by se lepiej kupił i by było jak makiem zasiał przy grilu
    :)
    zakan
    1,0 K6

  • 10. Data: 2010-03-28 21:40:24
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tak, tak....rower by se lepiej kupił i by było jak makiem zasiał przy
    > grilu

    ech.... a ja myślałem że motór to służy do jazdy a nie do generacji
    nadmiernych decybeli i komunikowania światu o istnieniu jakiegoś
    zakompleksiałego stworzenia które chce się pokazać... :)