  • 11. Data: 2010-05-24 08:11:42
    Temat: Re: Głośne wydechy za granicą.
    Od: n...@s...com

    On Mon, 24 May 2010 08:42:44 +0200, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    > Na Slowacji i tak zatrzymaja pod byle pretekstem.

    Napisz o tem cos wiency.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2010-05-24 08:21:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-24 09:40, Marcin N pisze:

    > Nadmierny hałas jest źródłem wielu schorzeń

    Spaliny i stres rowniez. O alkoholu nie wspomne przez grzecznosc.

    > i nie widzę żadnego
    > usprawiedliwienia dla tych, którzy łamią przepisy w tym względzie.

    Nalezy niezwlocznie wprowadzic pojazdy elektryczne i obowiazkowy prozac
    dla wszystkich. A alkoholu zakazac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-05-24 08:33:51
    Od: n...@s...com

    On Mon, 24 May 2010 10:21:41 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >obowiazkowy prozac

    Cos mi sie przypomina ze ten prozac to bylo placebo i jedna wielka
    sciema. Ale nie interesowalem sie dokladniej bo mam inne metody
    poprawiania nastroju.

    pozdr
    newrom

  • 14. Data: 2010-05-24 09:33:00
    Temat: Re: Gło?ne wydechy za granicš.
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > Napisz o tem cos wiency.

    To sobie tam pojezdzij. Bo ja juz tam bywalem i wiecej
    nie bede. Nie bede juz tu kolejny raz opisywal jak
    doczepili sie do mnie za brak trojkata, takiego specjalnego
    dla motocykli...
    Zycze wszystkim milych wrazen na Slowacji.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 15. Data: 2010-05-24 09:55:22
    Od: n...@s...com

    On Mon, 24 May 2010 11:33:00 +0200, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >To sobie tam pojezdzij.

    Wisz, do Slowakow mam jakies 100km i uwielbiam bryndzowe haluszki, i
    wypiekane pirohy. Na Slowacji jestem kilka razy rocznie i jeden,
    jedyny raz zaplacilem mandat. Jak skrecilem na zakazie i wjechalem na
    droge z zakazem ruchu. Przyjechali, wypisali pokutu, nawet mowili ze
    nie bardzo chca ale wszystko sie nagralo bo Presov jest mocno
    okamerowany.
    Nikt sie nigdy nie czepial.

    > o ja juz tam bywalem i wiecej nie bede.

    Trafiles na patafiana. Takiego samego jakiego mogles trafic w Poznaniu
    ktory by Ci zabral dowod rej. za glosny wydech, albo za pekniete prawe
    lusterko. I co, po Polsce tez nie bedziesz jezdzic ?

    >Zycze wszystkim milych wrazen na Slowacji.

    Ja rowniez :-)

    pozdr
    newrom
    PS. w piatek mnie czeska policja zatrzymala, zabronili mi przejazdu.
    Juz nigdy tam nie pojade! I guzik mnie obchodzi ze im droge podmylo ;)

  • 16. Data: 2010-05-24 09:58:44
    Od: Marek B <m...@m...kropka.pl>

    W dniu 2010-05-24 09:40, Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Marek B" <m...@m...kropka.pl> napisał w wiadomości grup
    tutaj chciałem dotrzeć przekazem podprogowym do autora wątku (pewnie że
    kur%# NIE!)

    chodziło mi o mandat za zbyt głośny wydech

    > Znaczy jeżdżący bez tłumika hałasu są usprawiedliwieni, bo i tak mandat
    > dostaną za krzywe spojrzenie?
    czyt wyżej

    > Nadmierny hałas jest źródłem wielu schorzeń i nie widzę żadnego
    > usprawiedliwienia dla tych, którzy łamią przepisy w tym względzie.
    A tutaj to ja się w 100% podpisuję pod tym stwierdzeniem.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 17. Data: 2010-05-24 17:45:52
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    goman napisał(a):
    > właśnie zaliczyłem traskę PL-DE-A-I i z powrotem, mam przelotowy V&H
    > i jakoś nikt nie zwrócił na mnie uwagi :)

    Rok temu trzy dni pod rząd wjeżdzałem samochodem w Berlinie do "umwelt
    zone" bez naklejki bo nie byłem świadomy, że tam coś takiego funkcjonuje
    i też na mnie nie zwrócił uwagi :-)

    --
    M.

  • 18. Data: 2010-05-24 18:28:06
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    On 23 Maj, 23:08, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

> [...]
    > A jak chcesz zaistnieć i się pokazać to zrób coś konstruktywnego.... może
    > zostań wziętym aktorem, może wynajdź cudowne lekarstwo... wtedy ludzie będą
    > Cię zauważać jako kogoś godnego uwagi a nie jak kolejnego debila, który ich
    > budzi po nocach
    >
    > Włącz rozum :)
    >
    > ps.
    > Jak Cię rajcuje jazgoczący wydech to nagraj go sobie na mp3 i puść na full w
    > słuchawkach jadąc SPRAWNYM motocyklem a więc takim który nie emituje
    > nadmiaru decybeli.
    > I Ty będziesz szczęśliwy i ludzie będą szczęśliwi.

    Ależ ja jestem szczęśliwy :) i robię coś konstruktywnego - zapewniam.
    A że taki urok rupiecia - nic nie poradzę:) I nie mam zamiaru pałować
    po nocy. Z resztą zobaczymy za dwa tygodnie, czy przegląd przejdzie z
    tym kominem. Jak się diagnosta uprze, trzeba będzie kupić seryjne,
    choć słuchałem dziś takiej na seryjnych i niewiele mniej decybeli
    daje.
    pozdrav
    --
    damian
    GSX 1300R'01

  • 19. Data: 2010-05-24 18:31:03
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    On 24 Maj, 09:24, Marek B <m...@m...kropka.pl> wrote:

    > Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć
    > mandat to nic go od tego nie odwiedzie.

    Czyli jak wszędzie - dużo zależy od Pana Władzy. Jak nikomu za skórę
    się nie zalezie zbytnią upierdliwością zachowań, jest szansa na
    bezkonfliktowe współżycie;) z resztą społeczeństwa.
    pozdrav
    --
    damian
    GSX 1300R'01

  • 20. Data: 2010-05-24 19:59:00
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > trzeba będzie kupić seryjne,
    >choć słuchałem dziś takiej na seryjnych i niewiele mniej decybeli

    Jak masz chęć i możliwość to kup nieseryjne, ale ciche :)
    I to nie dla dobra innych, tudzież dla spokoju milicjanta ale dla siebie.
    Zawsze to przyjemniej zsiadać z maszyny nie mając 3 razy większej głowy od
    paru godzin huku :)