    From: kenajad <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Głośne wydechy za granicą.
    Date: Mon, 24 May 2010 11:28:06 -0700 (PDT)

    On 23 Maj, 23:08, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > Heh... problem to będą mieli ci, koło których będziesz jechał.
    > Nie żebym się powtarzał, ale im więcej mandatów dostaniesz (a może
    > zatrzymany dowód i odholowanego rupiecia) tym lepiej dla ludzi.
    > A jak chcesz zaistnieć i się pokazać to zrób coś konstruktywnego.... może
    > zostań wziętym aktorem, może wynajdź cudowne lekarstwo... wtedy ludzie będą
    > Cię zauważać jako kogoś godnego uwagi a nie jak kolejnego debila, który ich
    > budzi po nocach
    >
    > Włącz rozum :)
    >
    > ps.
> [...]

    Ależ ja jestem szczęśliwy :) i robię coś konstruktywnego - zapewniam.
    A że taki urok rupiecia - nic nie poradzę:) I nie mam zamiaru pałować
    po nocy. Z resztą zobaczymy za dwa tygodnie, czy przegląd przejdzie z
    tym kominem. Jak się diagnosta uprze, trzeba będzie kupić seryjne,
    choć słuchałem dziś takiej na seryjnych i niewiele mniej decybeli
    daje.
    pozdrav
    --
    damian