  • Data: 2009-05-16 13:50:14
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 May 2009 10:45:40 +0200, "Ula" <U...@U...pl> wrote:

    >Poza tym, że zawsze można posłuchać sugestii* bodajże Juliana Tuwima -
    >zapewne niewiele

    >"Telewizja to genialny wynalazek. Wystarczy nacisnąć guzik i - już nic
    >nie ma" ;-)
    >

    >Baaaardzo śmieszne. Gdzie Ci się tak wyostrzył dowcip?

    Ula, nie obrazaj sie, Tuwim i Bartek maja racje. Najlepiej nie ogladac
    telewizji. Jezeli juz to na tvp1, tvp2, a jezeli juz polsat tvn (i im
    podobne komercyjne), to najlepiej nagrywac na nagrywarce dvd z dyskiem
    a potem przy ogladaniua przewijanie z podgladem (albo z funcja
    timeshift). Ja juz inaczej nie moge ogladac filmow/programow na
    tvn/polsat. Poza tym szkoda mi czasu. A przy okazji nie denerwuje sie,
    ze reklamy ida glosniej i nie trace czasu. Szkoda zycia na ogladanie
    reklam.

    --
    ThinkXtra