    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Głośna słuchawka Bt
    Date: Tue, 30 Nov 2010 21:27:21 +0100

    W dniu 2010-11-30 15:28, Paweł P pisze:
    > Witam.
    >
    > Szukam słuchawki na BT przez którą po prostu głośno słychać.
    >
    > Pociąg podmiejski, tramwaj itd, ma mi się po prostu "drzeć" do ucha.

    Problem Twój chyba nie na tym polega. Zagłusza Cię to co słyszysz drugim
    uchem - bez słuchawki. Potrzebujesz słuchawek do obu uszu. Jeśli
    upierasz się przy jednej ale za to bardzo głośnej, to możesz mieć
    problem, a nawet dwa. Po pierwsze UE zabroniła sprzedaży zbyt głośnych
    przetworników dousznych ponieważ uszkodzenia słuchu wśród młodzieży
    stały się powszechne. Musiałbyś kupić słuchawkę bez homologacji. Po
    drugie czy zależy Ci na uszkadzaniu słuchu?