  • 11. Data: 2009-11-30 00:05:18
    Temat: Re: Głośność słuchawek audio montowanych w kasku
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Glub pisze:

    > Ale nie z matematycznego.
    >
    > Jeśli pamietasz 73db+73db=76

    Ech fizycy i matematycy od ucha bolesci hehehe:
    http://tinyurl.com/yzbvsle - to tak w wielkim skrocie z podstaw akustyki
    (sorry za NTG ale to ma zastosowanie nie tylko do tlumikow ;) ).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 12. Data: 2009-11-30 08:17:21
    Od: Glub <g...@g...com>

    marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    > Ech fizycy i matematycy od ucha bolesci hehehe:

    Od ucha bolesci jest kolega, zawsze gra za glosno... :) a Tera jeszcze
    glosniej.
    Przyjechal czlowiek Od Meyera I w kinch nastroił system:)

    > http://tinyurl.com/yzbvsle - to tak w wielkim skrocie z podstaw
    > akustyki

    Firmowy podręcznik Fendera polecam:)

    > (sorry za NTG ale to ma zastosowanie nie tylko do tlumikow ;) ).

    :) tym dręczę studentow, praktykantów:)

    Zdarzają sie Tez studentki:D
    --
    Glub

  • 13. Data: 2009-11-30 08:28:48
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Glub, a jakie rozwiązanie wytłumiania kasku Ty stosujesz?

    Wymyśliłeś jakieś ciekawe rozwiązanie, które jednocześnie pozwalałoby
    posłuchać czasem muzyki?
    Wiadomo, że nie chodzi tu o super jakość dzwięku, ale żeby grało lepiej niż
    nucenie pod nosem ;).

    MN

  • 14. Data: 2009-11-30 09:01:31
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Dorzuce 3 grosze.
    Od lata uzywam zestawu sluchawkowego bluetooth Nokia BH-103.
    Sluchawki sa kanalowe i w pudelku sa do nich rozne gumki (do wiekszych
    lub mniejszych uszu). Jakosc dzwieku jest ok (zdecydowanie lepsza, niz
    przy testowanych wczesniej Sennheiser MX500), dosyc dobrze tlumia szum
    w kasku, a dodatkowo jak sie zwolni do ok 80km/h, to mozna przez nie
    pogadac przez telefon (przylepilem sobie modulik z mikrofonem rzepem w
    czesci szczekowej kasku, powyzej 80km/h rozmowcy za bardzo szumi).
    Zeby to dzialalo sensownie, trzeba miec telefon z obsluga Bluetooth i
    A2DP (np. Nokia E51, wszystko na Windows Mobile, Blackberry 8800 i
    nowsze, innych marek nie testowalem).
    Cena zestawu to ok. 120zl. Zrobilem z tym ok. 4000km i za taka kase
    jestem bardzo zadowolony.

    --
    Lukasz Baranski
    (jeszcze) NT650V, Warszawa

  • 15. Data: 2009-11-30 09:36:54
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    > Glub, a jakie rozwiązanie wytłumiania kasku Ty stosujesz?

    Co prawda to nie do mnie pytanie ale chętnie odpowiem ;-)

    > Wymyśliłeś jakieś ciekawe rozwiązanie, które jednocześnie pozwalałoby
    > posłuchać czasem muzyki?
    > Wiadomo, że nie chodzi tu o super jakość dzwięku, ale żeby grało lepiej
    > niż nucenie pod nosem ;).

    Obecny zestaw jakiego używam to: ktm690 smr, creative EP-630, ipod,
    schuberth s1 pro.
    Jestem całkowicie usatysfakcjonowany i jedynie pełny akrapovic potrafi się
    przez tę
    konstrukcję przedostać. Ale, że to są niskie częstotliwości to i mniej
    przeszkadza
    w odbiorze muzyki, a czasem potrafi się dobrze wkomponować w rytm ;-)
    Prawidłowośc jest taka, że im bardziej tracę słuch tym bardziej zwiększa mi
    się
    poziom tolerancji dotyczący jakości odtwarzanych nagrań.
    Irek i ktm-y

  • 16. Data: 2009-11-30 10:50:48
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Obecny zestaw jakiego używam to: ktm690 smr, creative EP-630, ipod,
    > schuberth s1 pro.
    otóż to-używasz odpowiedniego komponentu,chodzi o ostatnią pozycję:-)
    W Airohu to sobie mogę posłuchać,ale wiatru.Przy setce nie słyszę nawet
    dzwonka tel w słuchawkach dousznych,grających o niebo lepiej jak
    proponowane BH-103,(motocykl elektryczny)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2009-11-30 11:29:24
    Temat: Re: Gło?no?ć słuchawek audio montowanych w kasku
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości

    > Obecny zestaw jakiego używam to: ktm690 smr, creative EP-630, ipod,
    > schuberth s1 pro.
    > Jestem całkowicie usatysfakcjonowany (...)

    Podjałem decyzję: kupię słuchawki, które proponujesz. Zrobię potem audiogram
    i jeśli będą chętni - opowiem o wynikach pomiarów.

    MN

  • 18. Data: 2009-11-30 14:31:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    iwhalasowe-howard-leight-howard-leight---max-lite-wk
    ladki-sopot_1632135.html)

    > I można je bez problemu połączyć z tanimi słuchawkami
    > dousznymi - http://www.youtube.com/watch?v=vnr6i-ODt4E na przykład

    Czy ktoś ma coś do powiedzenia w temacie słuchawek Koss QZ 77 - to
    model z aktywnym tłumieniem szumów?
    Rozsądna cena i dobra jakość dźwięku, ale nie mogę nic powiedzieć o
    tłumieniu bo miałem je w uszach w cichym pomieszczeniu na zaledwie
    kilka minut.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2009-11-30 16:56:14
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Glub, a jakie rozwiązanie wytłumiania kasku Ty stosujesz?

    Zbieram na schubertha c3. Nolan jest bardzo glosny. Przy predkosciach
    powyżej 40kmh nic nie słyszę w zestawie sluchawkowym n-com basic. Dodam
    ze system jest sterowany radiem/playerem z telefonu SE W300i który ma
    slabiutki wzmacniacz, pedziny mocniejszym niestety zaczyna charczeć.
    Glosniczki maja mały wychyl membrany.

    > Wymyśliłeś jakieś ciekawe rozwiązanie, które jednocześnie pozwalałoby
    > posłuchać czasem muzyki?

    Słuchawki in ear spisują się lepiej od dedykowanego zestawu.

    Niestety każda moja próba wyciszenia nolana spelzla na niczym.

    > Wiadomo, że nie chodzi tu o super jakość dzwięku, ale żeby grało
    > lepiej niż
    > nucenie pod nosem ;).

    Spróbuje wepchnac przetworniki od koss porta pro. Ztcp to są w miarę
    płaskie.
    --
    Glub

  • 20. Data: 2009-11-30 17:27:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Podjałem decyzję: kupię słuchawki, które proponujesz. Zrobię potem
    > audiogram
    > i jeśli będą chętni - opowiem o wynikach pomiarów.

    Tylko idź sam. Bez kobity.:)
    Gdy doktor mi robiła audiogram powiedziała mojej kobicie stojącej obok:
    sluch idealny, nie ma prawa nie słyszeć, pozmywaj, posprzataj, wynieś
    śmieci.

    --
    Glub