-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
Date: Sat, 15 Jul 2017 08:20:12 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <okd50t$l5v$4@dont-email.me>
References: <ok81g7$5a0$1@dont-email.me> <ok852f$i9s$1@dont-email.me>
<5967abd0$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<ok8ar4$7nu$1@dont-email.me> <5967b991$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<ok8epf$oii$1@dont-email.me> <oka97h$v15$1@node1.news.atman.pl>
<5968b633$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 15 Jul 2017 13:23:41 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="8900b93a9383dc314be396c02c436911";
logging-data="21695";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+EzUsAqYIoVEKdH3WeiYHx"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <5968b633$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:hULfIDHC5Q0l4wE4/SEHfCRp6Oc=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610458
[ ukryj nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:5968b633$0$640$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Kojletjo" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:oka97h$v15$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 13.07.2017 o 20:39, Pszemol pisze:
>>> Wiem, że materiał z jakiego robi się tarcze hamulcowe jest bardzo
>>> twardy.
>
>>Żeliwo szare 250, 170 - 240 HB...
>
> Ale tarcze sa z zeliwa ?
> Mnie to wyglada na stal, i to wcale nie taka twarda.
Żeliwo obrobione potem maszynowo - wentylowane
tarcze mają wygląd 100% wskazujący na odlew żeliwny gdy
popatrzysz właśnie z boku w te szczeliny "do wentylacji".
Następne wpisy z tego wątku
- 15.07.17 15:25 Pszemol
- 15.07.17 15:36 Pszemol
- 15.07.17 15:41 Pszemol
- 15.07.17 20:45 laisar
- 15.07.17 22:40 LordBluzg(R)
- 16.07.17 00:13 Pszemol
- 16.07.17 00:38 Adam
- 16.07.17 01:13 Pszemol
- 16.07.17 01:15 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:20 Zenek Kapelinder
- 16.07.17 01:22 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:39 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:41 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:59 laisar
- 16.07.17 02:14 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=