-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Kojletjo <k...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
Date: Fri, 14 Jul 2017 16:59:50 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <okam96$dn$1@node2.news.atman.pl>
References: <ok81g7$5a0$1@dont-email.me> <ok852f$i9s$1@dont-email.me>
<5967abd0$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<ok8ar4$7nu$1@dont-email.me> <5967b991$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<ok8epf$oii$1@dont-email.me> <oka97h$v15$1@node1.news.atman.pl>
<5968b633$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<okadvi$oic$1@node2.news.atman.pl>
<5968c267$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.135.122.147
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1500044390 439 185.135.122.147 (14 Jul 2017 14:59:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jul 2017 14:59:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
In-Reply-To: <5968c267$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610430
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.07.2017 o 15:08, J.F. pisze:
> Użytkownik "Kojletjo" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:okadvi$oic$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 14.07.2017 o 14:16, J.F. pisze:
>>>> Wiem, że materiał z jakiego robi się tarcze hamulcowe jest bardzo
>>>> twardy.
>>>> Żeliwo szare 250, 170 - 240 HB...
>>
>>> Ale tarcze sa z zeliwa ?
>
>> Tak
>> http://www.teksid.com/en/iron/plants/skoczow
>
> Tarczy wsrod produktow nie wymieniaja.
>
> Za to pokazuja waly korbowe ... zeliwo nie jest zbyt kruche ?
W powyższym linku:
"Teksid Iron Poland develops, industrializes and manufactures numerous
families of products in various types of cast iron for the automotive
industry.
Main products:
Safety parts: steering knuckles, suspension arms, braking disc and
drums, brake callipers
Other automotive parts: crankshafts, camshafts, differential cases,
brackets.
Main customers: FCA, BMW, Mercedes, Toyota, Suzuki, Ford, Brembo,
Renault, Dacia"
Poza tym bywam u nich czasem, widziałem co produkują i z czego.
--
Rgds
STQ
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.17 17:01 Zenek Kapelinder
- 15.07.17 14:40 Pszemol
- 15.07.17 15:18 Pszemol
- 15.07.17 15:19 Pszemol
- 15.07.17 15:20 Pszemol
- 15.07.17 15:25 Pszemol
- 15.07.17 15:36 Pszemol
- 15.07.17 15:41 Pszemol
- 15.07.17 20:45 laisar
- 15.07.17 22:40 LordBluzg(R)
- 16.07.17 00:13 Pszemol
- 16.07.17 00:38 Adam
- 16.07.17 01:13 Pszemol
- 16.07.17 01:15 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:20 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka