eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaGinie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonuRe: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: SnCu <t...@e...ca>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Date: Sun, 17 Dec 2017 16:47:12 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <p163i0$tf2$1@node1.news.atman.pl>
    References: <0...@g...com>
    <5a313cad$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0rg0o$jbu$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p14d6k$8lk$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2a02:a314:261:3f00:b8b4:3794:1d66:9b92
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1513525632 30178 2a02:a314:261:3f00:b8b4:3794:1d66:9b92
    (17 Dec 2017 15:47:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Dec 2017 15:47:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.0
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240596
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-17 o 09:23, Marek pisze:
    > On Sun, 17 Dec 2017 01:19:32 +0100, SnCu <t...@e...ca> wrote:
    >> A przypadkiem nie jest tak, że na terenie budynku komórki logują się
    >> przez wifi do VoIP-a? To wówczas jest prawie to samo, co stacjonarki
    >> przez Ethernet, tylko że bez kabla.
    >
    > Nie. Każdy pracownik ma służbową komórkę,  Nie vma potrzeby, by posiadał
    > dwa numery.
    >
    Nie musi być dwóch numerów. Wystarczy, że aplikacja VoIP po zalogowaniu
    się do swojego serwera będzie przechwytywać wybierane numery do innych
    telefonów pracowniczych i zestawiać połączenie po VoIP zamiast przez
    sieć komórkową.

    Krótko mówiąc, pracownik każdy numer wybiera na klawiaturce firmowej
    zamiast na standardowej i klawiaturka decyduje o tym, jak zestawić
    połączenie w zależności od dostępności firmowego (lub innego) WiFi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: