eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaGinie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu › Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
  • Data: 2017-12-17 10:11:25
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Marek napisał:

    >> A przypadkiem nie jest tak, że na terenie budynku komórki
    >> logują się przez wifi do VoIP-a? To wówczas jest prawie
    >> to samo, co stacjonarki przez Ethernet, tylko że bez kabla.
    >
    > Nie.
    > Każdy pracownik ma służbową komórkę, Nie vma potrzeby, by
    > posiadał dwa numery.

    Przecież już często posiada, bo potrzebuje. Ludzie do służbowych
    telefonów dwusimowych (chwała niech będzie Expertowi aż po kres
    dni) wkładaja swoje prywatne karty.

    U szczytu rozwoju telefonii stacjonarnej popularna była usługa
    nazwana przez marketing "centrex". Operatorzy zniechęcali do
    utrzymywania firmowych central wewnętznych, na każde biurko
    dawali swoją linię i organizowali ruch jak klient chciał.
    Po pierwsze w obrębie jednego centreksu rozmowy były za darmo,
    w ramach abonmentu. To już w komórkach jest, nawet więcej, bo
    za darmo jest do wszystkich. A po drugie była spójna numeracja
    z możliwością używania w wewnętrznym ruch skróconych numerów.
    To w komórkach też by się dało zrealizować.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: