  • Data: 2010-07-18 07:59:22
    Temat: Re: Gielda, sprzedam, reklama, BMW K1200S, 2005, salon Polska
    Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na mównicę wtargnął "marusc", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > To moja Efka jest naprawdę bezwypadkowa. Nigdy naprawiana "blacharsko"
    > nie była. Czy powinienem zmienić opis w aukcji? Jak oni to definiują?

    Wiesz, jak czytam o spotkaniu z sarenką i naprawach, a w opisie stoi jak
    byk "bezwypadkowy", to mi mocno zgrzyta.
    Co do definicji bezwypadkowości według sprzedającego, to zapewne sprzęt się
    łapie - jeśli nie było ofiar, to technicznie rzecz biorąc była to kolizja,
    a nie wypadek.
    Gdyby zmieniono parametr z "bezwypadowego" na "bezkolizyjny", a sprzedający
    ulegli grupowemu atakowi prawdomówności, to po dodaniu bezkolizyjności do
    filtra wyszukiwarki za wiele sprzętów by nie wyskoczyło.
    A tak czasem jest to sarenka, czasem dzik lub ciągnik - ważne że kierowca
    przeżył, więc wypadku nie było.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl