  • Data: 2009-09-29 17:24:56
    Temat: Re: Ghostrider - Uppsala Run i inne
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (pj) pisze:
    > Dzizas!

    zrobiłeś aerograf na szypce?

    > 1. dziadu! (*) - nie pożywiaj glona / glonojada!

    Glon... glon... aaa syn starego glona. z krakowa.

    > 2. nie istnieje cus starszego od 234! 234 to może sie jedynie obic o
    > beton w Hartku i uciec od hospitalnych konsekwencji, jako byt wirtualny
    > odenczas!

    racja. chyba mam omamy jak czasem mi się w telefonie wyświetla w tym
    samym momencie co mi telefon robi miło mrrr w kieszeni.
    ...musze zmienić tabletki.

    > 3. ogarnij sie - gamoniu! :-P

    to ja skocze po recepte.

    > (*) - nie wynika z niemania fajniejszego niż TEN fajny... :-P

    ...inaczej po co by się miało w ogóle... życie... to całe pasmo
    poszukiwań...

    hmm... chyba sobie to zapamiętam.

    --
    gildor