  • Data: 2017-12-18 18:55:11
    Temat: Re: Generator AV
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/18/2017 6:23 PM, J.F. wrote:
    > Ale to jest tylko "PAL encoder".
    > Trzeba jeszcze do tego caly generator obrazu - synchronizacja, dane RGB.

    Ale jak nie musisz zajmowac się machanim pinem od PAL to nagle robi się
    to 10x prostsze. Tylko że ten pomysł jest 3-ci w kolejności ;)

    > A moze po prostu jakis dekoder kablowy/satelitarny ?
    > Menu powinien wyswietlic i bez sygnalu.

    Podpinam obecnie:
    a) kamerę - obraz niestabilny, co chwile zmienia jasnośc obrazu
    b) Atari - obraz stabilny, da sie pracować
    c) Jakiś stary odtwarzacz DVD - ale już nie podpinam jak sie okazało że
    zamiast 50Hz nadaje mi 54Hz a ja się dziwilem co mi tak zagina geomerię
    od gory i gubi vsync :/

    > To masz jeszcze np to
    > http://www.rickard.gunee.com/projects/video/pic/game
    sys.php

    Dzieki, mam podobnych projektów na pęczki ;)