  • Data: 2017-12-18 18:23:10
    Temat: Re: Generator AV
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 12/18/2017 12:42 PM, Luke wrote:
> [...]
    on/data-sheets/AD725.pdf
    >Dzięki.

    Ale to jest tylko "PAL encoder".
    Trzeba jeszcze do tego caly generator obrazu - synchronizacja, dane
    RGB.

    Mozna sie pobawic z FPGA, mozna sprobowac na jakims szybkim uC
    programowo (ale to raczej nie bedzie sygnal wzorcowy), mozna poszukac
    jakiegos gotowca.
    Oprocz masy "sterownikow video", obecnie w zaniku, to mi chodza po
    glowie :
    -uklady do telegazety,
    -uklady gier video.

    A moze po prostu jakis dekoder kablowy/satelitarny ?
    Menu powinien wyswietlic i bez sygnalu.

    ur_bar_gen.htm

    >Będzie z 10 lat temu jak zrobiłem na podstawie tego projektu jak
    >pamiętam. Nie chciało się synchronizować z czymkolwiek co mialem w
    >domu, obraz pływał w pionie i poziomie. Druga wersja firmware jeszcze
    >gorzej, randomicznie znikał kolor. Być może trzeba do tego wrócić.

    To masz jeszcze np to
    http://www.rickard.gunee.com/projects/video/pic/game
    sys.php

    J.