  • Data: 2012-04-30 09:27:57
    Temat: Re: Generator 32Khz
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " MH" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jnie3q$1na$1@inews.gazeta.pl...
    > Bardzo proszę o schemat z podaniem wartości elementów RC.
    > Zrobiłem to dziadostwo na 'ls04 , albo źle poplątałem druty, albo coś
    > porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej
    > pierdualii..

    Na LS może się nie wzbudzać. Ogólnie bramki TTL się nie nadają do tych
    rezonatorów gdyż małe rezystancje bramek niemożliwiają wzbudzenie rezonatora
    o tak dużej impedancji.
    Jeśli już to pokombinuj na CMOS.

    http://circuit-diagram.net/crystal-oscillator-circui
    http://electroschematics.com/225/1hz-generator-and-2