  • 11. Data: 2021-09-16 13:16:09
    Temat: Re: Geisterfahrer
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-08-27 o 15:27, J.F pisze:

    > Czy tak wszystko ... moze sekcja cos wiecej ujawni.
    >
    > W Irlandii od 15 lat - to sie chyba przyzwyczail do ruchu.
    >

    > A rondo ... nie wiem jak w Irlandii w tym miejscu, ale np
    > https://goo.gl/maps/gPofEHfSKbGGVUdk9
    >
    > latwo, trudno?
    > Oznakowanie niby wyrazne ... ale pare strzalek na jezdni pewnie by nie
    > zaszkodzilo.
    >
    > A kawalek dalej
    > https://goo.gl/maps/KrWTbc3wVhJxfd9YA
    > https://goo.gl/maps/j1b271p26EoYjWfT7
    >
    > Dobrze jedziemy, zle jedziemy - szczegolnie, jak innych samochodow nie
    > ma ...

> [...]

    A ja tu raz po ciemku pojechałem przed słupem - w lewo. Na szczęście
    ruch był mały i tylko wyspekę ominąłem ze złej strony:
    https://www.google.com/maps/@52.1692965,20.8108696,3
    a,75y,349.33h,66.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLREjyuogoIp
    g5vxhMq5tQQ!2e0!7i13312!8i6656

    Co ciekawe - jeśli zdjęcie było robione w 2017 r., to do dziś ten znak
    ze strzałką pokazującą, jak to objechać, co jest na słupie, jest
    przekręcony (jechałem tamtędy kilka dni temu):
    https://www.google.com/maps/@52.1694384,20.8109903,3
    a,75y,303.99h,84.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHlhdSD36x_f
    3T3fu_ba7ZA!2e0!7i16384!8i8192.

    Powinien być widoczny właśnie od strony, z której się wjeżdża, a nie
    tak, jak wisi...