  • 1. Data: 2021-08-25 21:06:10
    Temat: Geisterfahrer
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Polak jechał pod prąd na autostradzie M6 w Irlandii. Spowodował
    wypadek, w wyniku którego na miejscu zginęły trzy inne osoby.
    On sam również poniósł śmierć.

    Prędkość samochodu, który prowadził miała w tym czasie sięgać do 120
    kilometrów na godzinę. W ten sposób miał przejechać około kilometr.

    https://www.polishexpress.co.uk/polak-sprawca-traged
    ii-na-drodze

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2021-08-25 22:30:47
    Temat: Re: Geisterfahrer
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.08.2021 o 21:06, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Prędkość samochodu, który prowadził miała w tym czasie sięgać do 120
    > kilometrów na godzinę. W ten sposób miał przejechać około kilometr.

    Myślałem, że konno, ale czytam, że jednak samochodem jechał...

  • 3. Data: 2021-08-27 14:20:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/08/2021 20:06, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Prędkość samochodu, który prowadził miała w tym czasie sięgać do 120
    > kilometrów na godzinę. W ten sposób miał przejechać około kilometr.

    Szkoda jak zwykle ludzi, ktorzy zgineli ale swoja droga trzeba mocno sie
    postarac zeby w UK z ronda na autostrade wjechac pod prad.

  • 4. Data: 2021-08-27 14:22:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2021 13:20, K wrote:

    ii-na-drodze

    > Szkoda jak zwykle ludzi, ktorzy zgineli ale swoja droga trzeba mocno sie
    > postarac zeby w UK z ronda na autostrade wjechac pod prad.

    Teraz przeczytalem material z linka i wszystko jasne.

  • 5. Data: 2021-08-27 15:27:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 13:22:49 +0100, K wrote:

    > Teraz przeczytalem material z linka i wszystko jasne.

    Czy tak wszystko ... moze sekcja cos wiecej ujawni.

    W Irlandii od 15 lat - to sie chyba przyzwyczail do ruchu.

    A rondo ... nie wiem jak w Irlandii w tym miejscu, ale np
    https://goo.gl/maps/gPofEHfSKbGGVUdk9

    latwo, trudno?
    Oznakowanie niby wyrazne ... ale pare strzalek na jezdni pewnie by nie
    zaszkodzilo.

    A kawalek dalej
    https://goo.gl/maps/KrWTbc3wVhJxfd9YA
    https://goo.gl/maps/j1b271p26EoYjWfT7

    Dobrze jedziemy, zle jedziemy - szczegolnie, jak innych samochodow nie
    ma ...

    J.

  • 6. Data: 2021-08-27 16:22:38
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2021 14:27, J.F wrote:

> [...]
    > https://goo.gl/maps/KrWTbc3wVhJxfd9YA
    > https://goo.gl/maps/j1b271p26EoYjWfT7
    >
    > Dobrze jedziemy, zle jedziemy - szczegolnie, jak innych samochodow nie

    No na tych moze tak, ale na wyspach te ronda na autostradach maja troche
    inna konstrukcje:
    https://www.google.com/maps/@52.0979166,0.1380256,3a
    ,75y,241.38h,89.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1scH-6IE8HvZds
    _THcfe6bWQ!2e0!7i13312!8i6656

    https://www.google.com/maps/@52.0978569,0.1376429,3a
    ,75y,143.82h,83.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1shMsHUesOAahS
    cGki_ljBxQ!2e0!7i13312!8i6656

    albo u mnie we wsi:
    https://www.google.com/maps/@52.2246883,-0.2306108,3
    a,75y,153.25h,95.32t/data=!3m7!1e1!3m5!1sviFrlKsTAG4
    2D-0qwE66lw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.go
    ogleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DviFrlKsTAG4
    2D-0qwE66lw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D
    203%26h%3D100%26yaw%3D298.75873%26pitch%3D0%26thumbf
    ov%3D100!7i16384!8i8192

    trzeba wziac zakret pod katem 120 stopni zeby wjechac pod prad, trzeba
    po prostu chciec.

  • 7. Data: 2021-08-27 17:50:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 15:22:38 +0100, K wrote:

> [...]
    > inna konstrukcje:
    > https://www.google.com/maps/@52.0979166,0.1380256,3a
    ,75y,241.38h,89.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1scH-6IE8HvZds

    U nas tez sie takie zdarzaja, ale nie zawsze jest miejsce.
    Ewentualnie ... takich malo, bo gdzie tu chcesz bramki postawic :)

    Ale kawalek dalej widze np tak

    https://goo.gl/maps/H36ZTY8D4gH4bsh7A

    albo o zgrozo - tak
    https://goo.gl/maps/UhKQZxbk4o7hatoX8

    I jeszcze Ci nawigacja powie "wjedz w trzeci zjazd" :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-08-27 19:05:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2021 16:50, J.F wrote:

> [...]
    >
    > albo o zgrozo - tak
    > https://goo.gl/maps/UhKQZxbk4o7hatoX8
    >
    > I jeszcze Ci nawigacja powie "wjedz w trzeci zjazd" :-)

    No ten rozjazd z pierszego to przebudowany jest tam ogolnie mozna
    pojechac tylko w jednym kierunku i tez trzeba sie nagimnastykowac zeby
    pojechac pod prad. Na tym z drugiego linka, to ta droga z ktorej
    wyjezdza ten bialy van to jest lokalna droga tam sie na autostrade
    wjechac nie da, natomiast ta droga gdzie widac zielone mini to owszem
    prowadzi do ekspresowki ale tez zauwaz, ze trzba wziac dosyc ostro ten
    zakret i do tego strzalki poziome sa w przeciwna strone, a znaki stoja
    tylem.

  • 9. Data: 2021-08-27 20:07:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 18:05:02 +0100, K wrote:
> [...]

    [...]
> [...]
    >>

    > No ten rozjazd z pierszego to przebudowany jest tam ogolnie mozna
    > pojechac tylko w jednym kierunku i tez trzeba sie nagimnastykowac zeby

    Chyba nie az tak bardzo.

    > Na tym z drugiego linka, to ta droga z ktorej
    > wyjezdza ten bialy van to jest lokalna droga tam sie na autostrade
    > wjechac nie da,

    zreszta jest w nia tez wyrazny wjazd.

    > natomiast ta droga gdzie widac zielone mini to owszem
    > prowadzi do ekspresowki ale tez zauwaz, ze trzba wziac dosyc ostro ten

    Na moj gust umiarkowanie ostro.

    > zakret i do tego strzalki poziome sa w przeciwna strone, a znaki stoja
    > tylem.

    Znaki tylem, strzalki na jezdni ... a wyraznego zakazu wjazdu nie ma
    :-)

    Za to chyba bardzo rzadko sie zdarza, ze strzalki snieg zasypie :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-09-16 11:33:16
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 27.08.2021 o 15:27, J.F pisze:
    > Dobrze jedziemy, zle jedziemy - szczegolnie, jak innych samochodow nie
    > ma ...

    A gdyby używać żółtego koloru jak Amerykanie to by kłopotu nie było.

    --
    SW3