  • Data: 2020-05-05 15:34:07
    Temat: Re: Geiger STS-5 i wzmacniacz operacyjny
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.05.2020 11:43, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Porządnie wymyj płytkę. Pozostałości topnika mogą przewodzić i psuć
    > zabawę na wysokoomowych ścieżkach.

    Dzięki za sugestię. Faktycznie trochę topnika zostało w tej okolicy
    płytki i faktycznie to może być to.
    Alternatywnie przychodzi mi do głowy tylko jedno wytłumaczenie - układ
    jest moim kolejnym projektem w stylu retro, a rolę timera pełni stary
    układ MC6840. Całość jest taktowana zegarem zaledwie 1MHz. Pomyślałem,
    że może impulsy z rurki Gaigera są za krótkie, żeby ten układ je
    zarejestrował. Jednak nie sądzę, żeby tu miał leżeć przyczyna...