  • Data: 2011-03-11 09:43:22
    Temat: Re: GeForce GT 430 ?
    Od: "Latet" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przy odtwarzaniu nie jest używane CUDA, ale np VDPAU (na linuxie) czy
    > Cine-coś-tam (na windows)
    > Usuwanie przeplotu może być zrobione softwarowo (np. vlc ma kilka rodzajów)
    > lub sprzętowo (ustawia się to np w sterownikach)

    Sądzę, że Splash robi to sprzętowo, bo wygląda to rewelacyjnie i żaden z trybów
    dostępnych w VLC nie może się umywać.

    Swoją drogą -czy można jakoś zmusić VLC do wykorzystywania więcej niż 1 rdzenia
    CPU? A może nawet do wykorzystywania GPU? Bo niestetety, na moim C2Duo 2.66
    jeden rdzeń to za mało do płynnego odtwarzania niektórych filmów przez VLC. A ma
    te player pewne unikalne zalety i szkoda mi, że nie zawsze mogę skorzystać.

    Splash wymiata, ale jest płatny, a wersja Splash Lite jest okrojona z różnych
    ciekawych funkcji.

    latet