    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie znajdę numery zjazdów na autostradach?
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Date: Tue, 01 Jul 2014 18:26:31 +0200

    W dniu .06.2014 o 22:49 Alf/red/ <f...@u...waw.pl> pisze:

    > No nie wiem. Już dwa razy jechałem z Piaseczna do Blue City i dwa razy
    > zahaczałem Powązki. :-\

    Ale to z powodu, że za szybko jechałeś i nie widziałeś tablic? - jak
    przejechałeś pierwszy zjazd na S2- Kraków/Katowice/Żyrardów/Warszawa
    centrum to zawsze mogłeś zjechać drugim: Kutno/Warszawa centrum na S8.

    Chyba, że czekałeś aż pojawi się Warszawa/BlueCity :-)

    Inna sprawa, że te nasze tablice na eskach i autostradach są wg mnie za
    małe i za blisko zjazdów. Ale to nie tylko na S2 - tak jest w całej PL.

    TG