  • Data: 2011-02-24 23:39:42
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Feb 2011 22:41:58 +0100, venioo wrote:

    >Nie no - wyszedlem z zalozenia, ze dyskutujemy to o kwotach jednak
    >wyzszych, bo za 1200 to nie wiem czy w ogole na samochod bym uzbieral.
    >A jak napisalem w innym poscie - pieniadze to nie wszystko, liczy sie

    Pod Wroclawiem jest "fabryka" LG. Ludzie dojezdzaja z daleka -
    Dzierzoniow, Walbrzych. LG bogate, daje pracownikom sluzbowy ..
    autobus.
    Cos tymi ludzmi powoduje ze chce im sie wstawac o 4 rano i jechac
    poltorej godziny do roboty. A raczej to nie jest wysoka pensja, bo ile
    mozna zaplacic za przykrecenie srubki czy zatrzasniecie obudowy ?
    Niestety - high tech sie w Polsce nie robi.

    J.