  • Data: 2011-02-24 01:56:31
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-23 22:31, jerzu pisze:

    > Dlatego właśnie podziękowałem firmie Arval za ich ofertę na wynajem
    > Transita. Wole leasing, nie ogranicza mnie przebieg, a i naklejkę se
    > mogę przykleić na auto bez pytania o zgodę :)

    Ale wiesz ;) Skupiłem się na optymalizacji tras ;) dzięki temu.
    Jakby co to i dla mnie jest in plus: zawsze mogę powiedzieć, że
    mam zakontraktowane na auto 50 000 km ... i szefu, jeśli chcesz
    bym dymał więcej - daj budżet ;)

    Mi to ogólnie pasuje jako robolowi. Wiesz - padają tu liczby
    rzędu 30 000 PLN na 30 000 km ... W przypadku arvala - tak nie
    jest, ale musisz umieć przewidzieć przebieg.

    Płacimy 1500 PLN miesięcznie (wymyślam kwotę, ale bliska prawdy)
    za rómstera , za paliwko płacę flotą jak się rozbiję, to nie mój
    problem ani mojej firmy ....

    U mnie 1 km nie równa się jednej złotówce. Opłaca się mając
    więcej jak 50 fur we flocie korzystać z najmu w arvalu.
    Generalnie - my płacimy "czynsz" i paliwo - reszta należy do
    arvala ;) Jeśli na drodze przyjdzie wybierać mi potrącić
    skodę favorit dziadka z podporządkowanej a wywalić na czołówę
    (gdzie będzie moja wina) to wywalę w czołówę jeśli z przeciwka
    będzie jechać 5 gwiazdek.

    Dziadzio zachowa zdrowie, a resztę pokryje płacone nie przeze
    mnie AC :)

    6008