  • Data: 2011-02-23 16:07:47
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-02-23 15:46, masti pisze:

    > zapomniałeś o amortyzacji/utracie wartości

    Szczegolnie jak masz kilkunastoletnie auto za mniej niz 10k zl.
    Ja moje pierwsze auto kupilem za 6k zl i jezdzilem nim ponad 20kkm
    rocznie. Sam nim przekrecilem blisko 100kkm. Nie rozlecialo sie, jezdzi
    do dzis, tyko ruda je bierze. Jakos nie zauwazylem, zeby uciekalo mi
    wtedy 30k zl z portfela rocznie. Ba, na paliwo szlo mniej niz 4000zl na
    rok (lalo sie cokolwiek bylo pod reka - OO, ON itd.) i to byly
    praktycznie jedyne koszty (poza wymiana oleju co 20kkm), bo sie nie
    chcialo psuc. Ale to studenckie czasy.