  • Data: 2010-06-01 08:42:50
    Temat: Re: Gdzie w kraju zamowic plytki???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1578479743.20100601103314@pik-net.pl...
    > Hello Jakub,
    > Tuesday, June 1, 2010, 9:52:24 AM, you wrote:
    > [...]
    > Ja wiem, że nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naprawdę warto się
    > przełamać i zainstalować choćby darmowego KiCADa i to właśnie w nim
    > robić projekty. Da się w nim też płytki robić na piechotę - bez
    > wiązania ze schematem, robienia netlist i całego tego badziewia.

    Tak, wiem - moge sie nauczyc. Tylko ze dla mnie to beda dwie plytki
    rocznie wiec to strata czasu... Dla kogos kto zna programy do PCB
    na takim poziomie na jakim ja znam Corela przerysowanie plytki
    to godzina, maaaksimum dwie w tym kawa ;)

    Chetnie zaplace solidna stawke godzinowa - tak bedzie i taniej
    i lepiej niz gdy zaczne sie uczyc robic to samodzielnie.