  • Data: 2010-06-01 09:09:27
    Temat: Re: Gdzie w kraju zamowic plytki???
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-01 09:52, Jakub Jewuła pisze:
    > Coby oczywiscie bylo tanio i solidnie ;)
    >
    > Potrzebuje dwie plytki:
    >
    > 1. 66x58mm - laminat 0.8-1mm, jedna warstwa, soldermaska (chetnie czarna),
    > cynowanie bezolowiowe, opis dwustronny bialy, otworow wiertanych
    > okolo 80szt, cztery otwory montarzowe fi3mm, kilka niewielkich
    > otworow frezowanych, ksztalt nieregularny frezowany dookola.
    >
    > Ew. to samo bez otworow frezowanych i ksztalt prostokatny -
    > tylko cztery otwory montazowe fi 3mm. Reszte sobie wyfrezuje samo.
    >
    > Ilosc jednorazowo 50-100szt.
    >
    > 2. okolo 50x15mm - laminat 1mm, jedna warstwa, soldermaska (j/w),
> [...]

    Z tańszych to wiem że drukowane.pl robi z pdf, bmp czy jpg.
    http://www.drukowane.pl/?page=oferta
    Ceny pewnie kalkulują indywidualnie w zależności od nakładu pracy.
    Norel - jeszcze tańszy też pewnie robi bo piszą, że mogą zrobić np z
    płytki wzorcowej.
    http://www.norel.com.pl/wymaganiapl.html
    Pewnie inne płytkarnie też mają taką usługę po specjalnych cenach.

    Jednak sugerowałbym Kicada. Żeby rysować z ręki - bez tworzenia netlisty
    wystarczy kilka godzin nauki. Wiadomo, że na początku i tak narysujesz
    to szybciej w Corelu skoro się na nim znasz. Ale jeśli zamiast w 3
    godziny zrobisz to Kicadem w 8 godzin to unikasz tych wszystkich starań
    o kogoś kto ci to przerysuje, dodatkowych opłat i uzależniania się od
    kogoś kto ma się dostosować do twoich nietypowych wymagań.

    MD