  • Data: 2009-05-23 16:30:58
    Temat: Re: Gdzie w Wawie kupie wkretak katowy???
    Od: Arni <a...@N...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Don Pedro"
    > Widziałem taką przekładnie do śrubokrętów (na standardowy rozmiar bita do
    > wkrętarek) w tym nowym LeroyMerlin na Targówku w Wawie.
    >
    > Dzieks - podjade, popacze wazne zeby za duza nie byla. Ale jest kolejny
    > problem bo oczywiscie do gazniorow jest jakis kosmiczny typ bita potrzebny

    ja uzywam takiego zestawu LUX kupionego w OBI:
    http://volviki.org/tiki-browse_image.php?galleryId=1
    7&sort_mode=created_asc&desp=4&offset=60&imageId=159
    0
    http://volviki.org/tiki-browse_image.php?offset=60&s
    ort_mode=created_asc&desp=4&galleryId=17&imageId=159
    1

    i jest rewelacyjny, odkreca takie sruby ktorych normalny wkretak nie
    ogarnia. Trzeba tylko bardzo dokladnie dobrac bita.
    cena ok 30 zl
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"