  • 251. Data: 2016-06-16 11:31:10
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Następny - jak ci wyskoczy pół sekundy przed sygnalizatorem, to nawet
    > nogą nie ruszysz.

    i nie zdążysz się ztarzymać przez czerwonym?
    pokażesz skrzyzowanie gdzie czerwone zapala się 0.5s po żółtym?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2016-06-16 11:31:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 22:34, Kojletjo pisze:

    > Ale Twoje cytowanie to złe jest...

    Nie wywlekaj gówna na światło dzienne, z łaski swojej.

    --
    Liwiusz

  • 253. Data: 2016-06-16 12:36:29
    Temat: Re: Konstytucję mają w d
    Od: "Bolkowik" <l...@d...of>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > :)))))))))))))) ale to juz nie bylaby demokracja:) a takie rzady jeszcze
    > gorsze niz to co teraz. cale szczescie ze brakuje glosow do zmiany
    > konstytucji. Gorzej dopieor bedzie gdy za 4 lata dostana jeszcze wiecej
    > glosow i juz beda mogli zmienic konstytucje z jakims doraźnym
    > koalicjantem.

    PiSlamistom nie jest potrzebna zmiana Konstytucji
    i tak robią co chcą. Konstytucję mają w d
    KOD cały czas protestuje przeciw łamaniu Konstytucji.

  • 254. Data: 2016-06-16 12:40:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Akurat ta rozumna i przytomna osoba, jak ją nazywasz, była wściekła na
    > system, gdy zabrali jej prawo jazdy na 3 miesiące za przekroczenie
    > prędkości o 50km/h w terenie zabudowanym.

    No i?
    Fakt, nie wykazalem sie przytomnoscia, Yanosika wtedy nie uzywalem, na
    CB nie zwracalem uwagi, toz to bardziej niebezpieczne, niz jezdzenie bez
    pasow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 255. Data: 2016-06-16 13:46:50
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 16.06.2016 o 11:31 masti <g...@t...hell> pisze:

    > i nie zdążysz się ztarzymać przez czerwonym?

    A, to jednak chodzi o czerwone?

    > pokażesz skrzyzowanie gdzie czerwone zapala się 0.5s po żółtym?

    Tylko, że kolejny dzień toczysz dyskusję o zatrzymaniu się PRZED ŻÓŁTYM.

    --
    SW3
    ----

  • 256. Data: 2016-06-16 14:27:27
    Temat: Re: Polski system jest debilny.
    Od: "Bolkowik" <l...@d...of>

    Użytkownik "oblany" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem rozczarowany i wkurzony już polskim systemem egzaminowania na
    > kierowcę samochodu osobowego, nie zdaje na lekarza, ani operatora promu
    > kosmicznego, czy samolotu, nie jestem mordercą za kierownicą, a mimo to
    > nie mogę tego przejść już trzeci raz.
    ciach
    > jedynie informacje o kraju, który podchodzi do
    > tematu w rozsądny sposób, Polska taka nie jest.

    Polski system jest debilny.
    Im więcej oblanych kandydatów, tym zarobki
    egzaminujących i szkolących są wyższe.

    Opłaty za powtórne egzaminy powinny być minimalne, symboliczne
    i okreslane niezależnie od WORDów.
    W ten sposób koszt szkolenia i egzaminowania rozłożony byłby
    mniej wiecej równomiernie na wszystkich kandydatów do PJ,
    tzn. koszt dodatkowego szkolenia i dodatkowych egzaminów
    w pewnym stopniu ponosili by również ci co zdają za pierwszym,
    drugim razem.
    Zysk : mniej straconego czasu i pieniędzy, bo WORDy nie byłyby
    zainteresowane oblewaniem dla zysku, oblewałyby tylko tych
    co faktycznie jeszcze nie opanowali jazdy pojazdem.

  • 257. Data: 2016-06-16 14:34:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    SW3 wrote:

    > A, to jednak chodzi o czerwone?

    a PoRD czytał?

    > Tylko, że kolejny dzień toczysz dyskusję o zatrzymaniu się PRZED ŻÓŁTYM.

    w trakcie żółtego.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 258. Data: 2016-06-16 15:13:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 16.06.2016 11:28, masti wrote:

    > http://i64.tinypic.com/kb3woz.jpg
    > http://i63.tinypic.com/2q1tkxi.jpg
    > http://i68.tinypic.com/2dqnk7p.jpg
    > http://i66.tinypic.com/242el4z.jpg
    >
    > to są zdjęcia z przzed nosa z linii zatrzymania. Super czytelne
    > sygnalizatory prawda?

    Na pierwszym to wogóle nic nie widać, na trzecim tak jak napisałem -
    widać zółte i zielone, na drugim widać całość, na czwartym mi się nie
    wczytuje.

    Tak jak napisałem - przyznaje, że gdzieniegdzie może być nie widać z
    pole position. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli dalej twierdzisz,
    że nie da się wiedziec jakie jest światło i odległość od przeciwnika, bo
    działa tu jakaś zasada nieoznaczoności, to powinieneś oddać prawko, a
    nie nabijać się, że ktoś pod górkę nie umie ruszyć po kursie. To ty
    jesteś niebezpieczny.

    Shrek.

  • 259. Data: 2016-06-16 15:15:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 16.06.2016 11:30, masti wrote:

    > wspażesz cytat gdzie tak postulowałem?

    O tu:

    " A ty nie? Patrzysz jakie było światło 56 metrów wcześniej i potem
    > banzaj? Sorry, ale walnąłeś bzdurę. Patrzę dopóki widać. I zapewniam
    > cię, że nie jest to 56m. Raczej pojedyncza liczba metrów do niskich
    > kilkunastu.

    i lądujesz w dupie poprzednika bo nie widziałeś, że się zatrzymał"

    Wiem, nie twoja ręka, nie twoja klawiatura i pewnie pisałeś, że to ja
    nie ogarniam, a nie ty.

    Shrek

  • 260. Data: 2016-06-16 15:16:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > działa tu jakaś zasada nieoznaczoności, to powinieneś oddać prawko, a
    > nie nabijać się, że ktoś pod górkę nie umie ruszyć po kursie. To ty

    a ja po raz kolejny proszę byś wskazał gdzie coś takiego napisałem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?