  • 11. Data: 2016-06-13 18:06:08
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:575ed7c0$0$689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znaczy, że nikt się nie uwziął, tylko chciałbyś żeby Cię łagodnie
    > potraktowano i przymknięto oczy na nieistotne błędy?
    >
    > Ja robiłem "rękaw" 3 razy i na placu nie powinienem był zdać, jeżeli
    > trzymać się linijki. Na szczęście egzaminator mnie zapamiętał z teorii,
    > gdzie jako jedyna osoba miałem tylko jeden błąd i chyba dlatego pozwolił
    > mi wyjechać na miasto. Tam już nie było wątpliwości, że umiem jeździć,
    > więc zdałem.
    >
    > Współczuję, ale wydaje mi się, że powinieneś spróbować jeszcze raz.

    Miałeś szczęście że zyskałeś sympatię instruktora, obecnie by Cię nie
    zapamiętał, gdyż zdaje się na komputerze, a w samochodzie wszystko jest
    rejestrowane, a za cichym przyzwoleniem i wiedzą WORD egzaminotr może
    uwalić Cię za cokolwiek, gdy będzie tego chciał,
    o czym świadczy ilość zdających około 30%. To nie służy eliminacji
    kiepskich kierowców z dróg, tylko zarabianiu na egzaminach, trzeba być
    ślepym, by tego nie widzieć.
    Nie pytam gdzie kupić prawko w ciemnej bramie, czy jak na Ukrainie, tylko
    legalnie zdać w normalniejszym państwie.

  • 12. Data: 2016-06-13 18:06:08
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 17:21, ToMasz pisze:
    > na pierwszym w życiu egzaminie. Znaczy w szkole można poprawiać oceny,
    > zaliczać coś tam w innym terminie, zamiast czytać lektury - słuchać
    > audiobooków. LEkarz nie może podejść do operacji swojego pacjenta w
    > drugim terminie. w każdym razie nie tego pacjenta. Konstruktor nie może
    > policzyć poprawnie budynku drugi raz, bo po piewszym błędzie długo
    > będzie siedział za kratkami. A prawo jazdy to taki egzamin, w którym
    > 50%+1 punkt to zdecydowanie za mało aby zdać. Dobrze że tak jest, ale
    > źle że tylko na egzaminie na prawko. jasne że niektórym się udaje,
> [...]

    Może i bym się zgodził, gdyby w szkołach nauki jazdy uczono jeździć, a
    nie uczono tylko jak zdać egzamin.

    ale czy chcielibyście aby o Waszym życiu
    > decydował ktoś kto obszedł egzamin?
    >
    > ToMasz

    Demagogia.

    Rozumiem, że jakbyś miał do wyboru 2 lekarzy do operacji, pierwszego,
    który ma świetne wyniki, ale za to 30 lat temu oblał egzamin na studiach
    i drugiego przeciętnego, ale za to kujona, który wszystko miał zdane w 1
    terminie, to wybrałbyś drugiego?

  • 13. Data: 2016-06-13 19:14:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Jun 2016 18:00:18 +0200, oblany

    > Wybacz,

    Wybaczam!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2016-06-13 19:22:57
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Uzytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisal w wiadomosci
    > Mon, 13 Jun 2016 18:00:18 +0200, oblany

    > Wybaczam!

    Skad sie biora takie typki jak Ty? aha, ktos przeciez musi byc egzamitorem
    WORDu. A terez bez litosci PLONK

  • 15. Data: 2016-06-13 19:37:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Skad sie biora takie typki jak Ty? aha, ktos przeciez musi byc
    > egzamitorem WORDu. A terez bez litosci PLONK

    LOL

    Szanowna Oblana Sieroto.
    To, że nie potrafisz zdać egzaminu na prawko to nie jest nasza wina.
    Trzy nieudane podejścia to nie tragedia. Sam zdałem za czwartym razem
    (jak już udało mi się przebrnąć przez plac). Zamiast zachowywać się jak
    sierota, zapisz się na jazdy(zdaje się, że dalej są obligatoryjne po 3
    oblaniach) i zdawaj do skutku. Jeździć nauczysz się później.
    Plonkowanie Myjka (Bogu ducha winnego nawiasem mówiąc) to jedynie objaw
    infantylności - podobnie jak anonimowość.

    Powodzenia na egzaminie.

    Typku.

    sir

  • 16. Data: 2016-06-13 19:45:09
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Plonkowanie Myjka (Bogu ducha winnego nawiasem mówiąc) to jedynie objaw
    > infantylności - podobnie jak anonimowość.

    Szanowny Panie Sira Paczu (rozumiem że to indyjskie nazwisko) to zapewne
    prawdziwe dane, a nie jakieś wstrętne anonimowstwo.
    Jak słusznie napisałeś, nie potrafię zdać egzaminu, a nie że nie potrafie
    obsługiwać i poruszać się samochodem, mam dość tutejszego podejścia i
    zapoczątkowałem wątek
    z pytaniem, czy w jakimś kraju europejskim może ktoś zdawał i ma jakieś
    pojęcie, czy jest łatwiej/lepiej/inaczej, a zamiast tego pojawiają się
    mądralińscy, którzy na dodatek gówno wiedzą o obecnych przepisach, bo
    obecnie można zdawać do skutku, więc zamknijcie swoje pyszczki i nie
    piszcie jak nie macie nic do powiedzenia w temacie. Może srasz kasą i
    140zł za egzamin to dla Ciebie godzinny zarobek, dla innych jakoś nie.
    Obrońca znalazł się jakiejś myjki, która nic nie napisała tylko zawsze
    potrafi wstawić aż jedno słowo jako komentarz, nawet nie potrafi napisać
    słowa pozdro, no błagam.

  • 17. Data: 2016-06-13 20:06:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Szanowny Panie Sira Paczu (rozumiem że to indyjskie nazwisko) to zapewne
    > prawdziwe dane, a nie jakieś wstrętne anonimowstwo.

    jestem na tej grupie dość długo i część osób mnie kojarzy z imienia i
    nazwiska ponieważ zamiennie używałem w różnych okresach imienia i
    nazwiska, imienia pseudonimu nazwiska jak i samego pseudonimu (jak teraz)
> [...]
    > z pytaniem, czy w jakimś kraju europejskim może ktoś zdawał i ma jakieś
    > pojęcie, czy jest łatwiej/lepiej/inaczej,

    nikt nie wziął ciebie na poważnie bo to idiotyzm

> [...]
    > obecnie można zdawać do skutku, więc zamknijcie swoje pyszczki i nie
    > piszcie jak nie macie nic do powiedzenia w temacie.

    chamstwo i prostactwo

    Może srasz kasą i
    > 140zł za egzamin to dla Ciebie godzinny zarobek, dla innych jakoś nie.

    moje finanse są moją sprawą, ale jeśli ciebie nie stać na 140pln na
    egzamin czy nawet 1000pln dodatkowych kosztów to nie stać ciebie tym
    bardziej na samochód i jego utrzymanie.

    > Obrońca znalazł się jakiejś myjki, która nic nie napisała tylko zawsze
    > potrafi wstawić aż jedno słowo jako komentarz, nawet nie potrafi napisać
    > słowa pozdro, no błagam.

    będąc na tej grupie jako świeżaczek szanuj innych użytkowników, jeśli
    chcesz być szanowany. Obrażając innych albo sam wylądujesz w plonkownicy
    albo będziesz obrażany.

    sir

  • 18. Data: 2016-06-13 20:20:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 19:45, oblany pisze:
> [...]
    > pojęcie, czy jest łatwiej/lepiej/inaczej, a zamiast tego pojawiają się
    > mądralińscy, którzy na dodatek gówno wiedzą o obecnych przepisach, bo
    Kiedyś też tak było. Znałem osoby, które zdawały za 11 razem :->

> [...]
    > Obrońca znalazł się jakiejś myjki, która nic nie napisała tylko zawsze
    > potrafi wstawić aż jedno słowo jako komentarz, nawet nie potrafi napisać
    No błagam. Ktoś kto oblewa na górce, bo nie potrafi zaciągnąć i zwolnić
    ręcznego, albo przewala się przez skrzyżowania na żółtym, nie powinien
    mieć prawa jazdy. Jakoś nie mam ochoty by jakaś lebiega zjechała na mnie
    w korku, albo co gorsza przecięła mi tor jazdy, gdy JA będę jechał na
    zielonym, a jemu wydawało się, że było takie mocno pomarańczowe.

    Maciek

  • 19. Data: 2016-06-13 20:24:46
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

> [...]
    > nazwiska ponieważ zamiennie używałem w różnych okresach imienia i
    > nazwiska, imienia pseudonimu nazwiska jak i samego pseudonimu (jak

    Jakimś TWA zapachniało, to grupa dostępna publicznie i każdy ma prawo tu
    wejść i zadać pytanie zgodne z tematyką, ja nie mam pojęcia jak się
    nazywasz i nic mnie to nie obchodzi, nie jest mi to do niczego potrzebne.
    Dla mnie jesteś tak samo anonimowy, jak ja dla Ciebie. Możesz sobie być
    Sir Apaczem,
    Sira Paczką, czy Paczką Sera, mi nick wystarczy, jesteśmy na nieformalnej
    grupie dyskusyjnej a nie na wyborach.

    > nikt nie wziął ciebie na poważnie bo to idiotyzm

    Więc ludzie w innych państwach UE/EOG to idioci, nie potrafią zaparkować
    co do linii w kopercie i nie wiedzą jakie wymiary ma tablica
    rejestracyjna,
    nie potarfią też zajechać drogi pieszemu na przejściu, przekraczać
    nagminnie prędkości w mieście, bo to zaobserować można w każdej chwili na
    polskich drogach. Powinni tu się uczyć i być "miszczami" kierownicy jak
    SIRAPACZ, który zapewne jeździ szybko, ale bezpiecznie.

    > a zamiast tego pojawiają się
    >
    > chamstwo i prostactwo

    Niewiedza w temacie.

    > Może srasz kasą i
    >
    > moje finanse są moją sprawą, ale jeśli ciebie nie stać na 140pln na
    > egzamin czy nawet 1000pln dodatkowych kosztów to nie stać ciebie tym
    > bardziej na samochód i jego utrzymanie.

    Co Cię to znowu obchodzi gościu? Czy jest jakiś obowiązek posiadania
    samochodu? Nie muszę mieć własnego, by potrzebne mi było PJ.

    > będąc na tej grupie jako świeżaczek szanuj innych użytkowników, jeśli
    > chcesz być szanowany. Obrażając innych albo sam wylądujesz w plonkownicy
    > albo będziesz obrażany.

    Nie otrzymałem tu żadnego szacunku, więc dostosuje się poziomem.
    Jeśli wszyscy starzy bywalcy tacy są, to wolę tylko tych nowych, niczego
    od was się nie dowiem ,poza tym że jestem idiotą, bo nie potrafię zdać
    polskiego prawa jazdy, a wy zdaliście 10-20 lat temu
    i jesteście boscy.

  • 20. Data: 2016-06-13 20:28:26
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w korku, albo co gorsza przecięła mi tor jazdy, gdy JA będę jechał na
    > zielonym, a jemu wydawało się, że było takie mocno pomarańczowe.

    A ja nie mam ochoty by mordercy wyprzedzający na przejściach, czy z prawej
    strony jeździli, a takie kwiatki zdarzyło mi się obserwować i być
    wymijanym przez tego typu rajdowców
    siedząc za kółkiem elki. Pod górkę ruszam z nożnego i na nikogo nie
    wpadłem, żółte się przejeżdża będać pod samym sygnalizatorem, a nie na
    chama hamuje.
    Jeśli wierzycie w moc WORDa i że to dla czyjegoś dobra oblewają ludzi, to
    naprawdę jest coś z wami nie tak. Po prostu nie zamierzam już dłużej tego
    sponsorować i wolę nawet wydać więcej na zagraniczne egzaminy, niż patrzeć
    na ten cyrk. Gratuluje wiary w sygnalizatory, wjeżdżasz na skrzyżowanie
    sugerując się tylko nimi?