  • 171. Data: 2016-06-15 13:54:04
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > To jak ty ze świateł ruszasz, skoro zatrzymujesz się na linii
    > zatrzymania a nie 56m przed sygnalizatorem? Możesz zapodać te swoje
    > wyliczenia, bo chyba mi czegoś w samochodzie brakuje (tego co ci
    > zasłania) i nie wiem czy to nie jakiś ważny element;)

    ale czytasz co napisałem? bo warunki podałem.
    jak przejeżdżasz przez skrzyżowanie to patrzysz się na syglaizator
    dopóki go nie miniesz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 172. Data: 2016-06-15 14:04:19
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 15.06.2016 o 12:42 oblany <o...@p...pl> pisze:

    > Zrobi to tak jak będzie umiał w dogodnym dla siebie czasie

    Na przykład opierając się o samochód stojący z tyłu ;)

    --
    SW3
    ----

  • 173. Data: 2016-06-15 14:24:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 13:54, masti wrote:

    > ale czytasz co napisałem? bo warunki podałem.
    > jak przejeżdżasz przez skrzyżowanie to patrzysz się na syglaizator
    > dopóki go nie miniesz?

    A ty nie? Patrzysz jakie było światło 56 metrów wcześniej i potem
    banzaj? Sorry, ale walnąłeś bzdurę. Patrzę dopóki widać. I zapewniam
    cię, że nie jest to 56m. Raczej pojedyncza liczba metrów do niskich
    kilkunastu.

    Masz, 56 m do sygnalizatora.
    https://www.google.pl/maps/dir/52.2464082,20.985054/
    52.2468563,20.9846905/@52.2467849,20.9848497,263a,20
    y,155h/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e2

    https://www.google.pl/maps/dir/52.2464082,20.985054/
    52.2468563,20.9846905/@52.2468334,20.9847085,3a,60y,
    145.18h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNLX1LdVdhPIHxemHsU3k
    fQ!2e0!7i13312!8i6656!4m2!4m1!3e2

    Czołgiem jeżdzisz? bo mi wychodzi, że jeśli sygnalizator jest trzy metry
    w bok od twojej osi, to masz szerokość widzenia 6 stopni:P

    Być może to ty powinieneś oddać prawko, bo to co piszesz (jakby było
    prawdą), to cię dyskwalifikuje. Skoro nie jesteś w stanie dojrzeć
    sygnalizatora, bo jest za blisko, to jak chcesz przejechać przez
    przejście dla pieszych?

    Shrek

  • 174. Data: 2016-06-15 14:28:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 14:04, SW3 wrote:

    > Na przykład opierając się o samochód stojący z tyłu ;)

    W ostateczności tak. Raczej nikogo nie zabije. Większym problemem niż
    ruszanie pod górkę czy cofanie po łuku, jest choćby zmiana pasów czy
    jazda poza zabudowanym czy ekspresówką, której nikt nie sprawdza na
    egzaminie, bo jak tu zmienić pas jak jedziesz wolniej niż wszyscy albo
    wyjechać na ekspresówkę jak masz 40 minut.

    Shrek

  • 175. Data: 2016-06-15 14:37:32
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To podchwytliwe pytanie: gdzie na terytorium UK obowiązuje ruch
    > prawostronny? :-)
    > T.

    Gibraltar, ale Sir Apacz, nawet nie będzie wiedział co to jest, skojarzy
    mu się z gibonami

  • 176. Data: 2016-06-15 15:03:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > banzaj? Sorry, ale walnąłeś bzdurę. Patrzę dopóki widać. I zapewniam
    > cię, że nie jest to 56m. Raczej pojedyncza liczba metrów do niskich

    i lądujesz w dupie poprzednika bo nie widziałeś, że się zatrzymał

> [...]
    >
    > Czołgiem jeżdzisz? bo mi wychodzi, że jeśli sygnalizator jest trzy metry
    > w bok od twojej osi, to masz szerokość widzenia 6 stopni:P

    to sobie sprawdź wyliczenia bo bzdury piszesz

> [...]
    > prawdą), to cię dyskwalifikuje. Skoro nie jesteś w stanie dojrzeć
    > sygnalizatora, bo jest za blisko, to jak chcesz przejechać przez

    skoro potrafisz patrzeć przez blachę to zgłoś się na superbohatera

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 177. Data: 2016-06-15 15:05:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    oblany wrote:

    > Dość już cackania się z Toba, żadne argumenty nie docierają do tego
    > pustego łba. Strzeliłbym Ci za to w ryj,

    choć odważniaku. czekam.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 178. Data: 2016-06-15 15:34:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 15:03, masti wrote:

    > i lądujesz w dupie poprzednika bo nie widziałeś, że się zatrzymał

    Może ty. Ja i miliony ludzi na świecie ogarniają patrzenie na
    sygnalizator i obsługę pedałów. Ba - kierownicę równiez. Są nawet tacy
    co potrafią jeszcze przy okazji smsy pisać. To już akurat mało
    chwalebne, ale i tak lepiej niż ty - publicznie się przyznajesz, że nie
    patrzysz na sygnalizator, bo nie jesteś w stanie ogarnąć odległości od
    poprzednika, a jak ci sie zwraca uwagę, że chyba nie to miałeś na
    myśli... Żenada.

    > to sobie sprawdź wyliczenia bo bzdury piszesz

    Ni liczyłem - miałem odpalonego cada więc narysowałem trójkąt o
    przyprostokątnych 56 i 3 i zmierzyłem kąt miedzy dłuższą przyprostokątną
    a przeciwprostokątną - 3 stopnie (z zaookagleniem do pełnych stopni).
    Teraz ty dawaj swoje obliczenia.

    > skoro potrafisz patrzeć przez blachę to zgłoś się na superbohatera

    Mi blacha nie zasłania sygnalizatora w odległosci 50 metrów. Masz
    popsuty samochód, albo procesor od twoich obliczeń.

    Przestań rżnąć głupa, bo walnąłeś głupotę - zdarza się, ale to że w
    każdym takim przypadku brniesz coraz bardziej jest już słabe.

    Shrek

  • 179. Data: 2016-06-15 15:50:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > patrzysz na sygnalizator, bo nie jesteś w stanie ogarnąć odległości od
    > poprzednika, a jak ci sie zwraca uwagę, że chyba nie to miałeś na

    nie to ty nie jesteś w stanie ogarnąć

> [...]
    > przyprostokątnych 56 i 3 i zmierzyłem kąt miedzy dłuższą przyprostokątną
    > a przeciwprostokątną - 3 stopnie (z zaookagleniem do pełnych stopni).

    3 stopnie od osi jezdni? na pewno?

    > Mi blacha nie zasłania sygnalizatora w odległosci 50 metrów. Masz
    > popsuty samochód, albo procesor od twoich obliczeń.

    to naraz mówisz o 56metrach? bo przed chwilą mówiłeś o 3.
    "jeśli sygnalizator jest trzy metry
    w bok od twojej osi,"

    to może się zdecyduj.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 180. Data: 2016-06-15 15:57:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A to ze przestajesz widziec sygnalizator zwalnia z obowiązku zatrzymania?
    > Czyli jak jade, nie widze juz sygnalizatora ale widzi go egzaminator to
    > mozna mu powiedziec: ja go juz nie widziałem...

    a mas szanse widzieć po prawej to co widzi pasażer?

    > Pomijam, ze te 56 metrów brzmi niewiarygodnie... Moze to efekt tych wielu
    > srednich...

    jak pisałem, to jest bardzo zgrubne przybliżenie. nawet jak będzie 30
    czy 20 to przy 50kmh spokojnie się zatrzymasz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?