  • 151. Data: 2016-06-15 12:39:23
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:njr3vc$c49$1@node2.news.atman.pl...
    > Nie sądź innych swoją miarą, nie każdy jest gimnazjalistą kmiotku -
    > dorośniesz, to i egzamin na prawo jazdy dasz radę zdać :->

    Słuchaj pajacu, może Twoi znajomi mają po lat 17 i dlatego dają radę bez
    samochodu. Rok 2016, obecne realia i komunikacja miejska w Polsce, prawo
    jazdy jest niestety niezbędne
    i jest to zwyczajna rzecz, którą należy posiadać i nie trzeba do tego być
    geniuszem, ani Kubicą.
    Chorą matkę do lekarza zawiozę na hulajnodze? A może psa do weterynarza na
    rowerze, albo PKSem jeżdżącym jeden raz rano, drugi wieczorem?

  • 152. Data: 2016-06-15 12:40:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 11:31, SW3 wrote:

    > Ale jazda po łuku to jeszcze nie umiejętność jeżdżenia.

    No nie - ani warunek konieczny na początek (do tyłu), ani wystarczający.

    > Dlaczego?

    Dlatego. Po prostu - jeżdzi się za zwyczaj w przód (przynajmniej
    pomijając parkowanie), a skręca się różnie.

    > Nawet jeśli się jeździ tylko do kościoła po starannie zaplanowanej
    > trasie to może się zdarzyć konieczność cofnięcia.

    Może się zdarzyc wiele rzeczy, których na egazminie nie uczyli, a jednak
    na ogół się nie zdarza.

    > Oczywiście jedni parkują lepiej, inni gorzej. Zwłaszcza zaraz po zdaniu
    > egzaminu można unikać stromych podjazdów i ciasnych miejsc parkingowych.
    > W realnej jeździe nie ma limitu korekt przy parkowaniu itp. ale to nie
    > znaczy, że tych podstawowych umiejętności nie należy wymagać od
    > kandydata na kierowcę.

    Po prostu mam wątpliwość, czy jazda łukiem do tyłu jest podstawowa. IMHO
    niebardzo.

    Shrek

  • 153. Data: 2016-06-15 12:42:11
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    W dniu 15.06.2016 o 10:46 Shrek <...@w...pl> pisze:

    >Nawet jeśli się jeździ tylko do kościoła po starannie zaplanowanej trasie
    >to może się zdarzyć konieczność cofnięcia. Nie po łuku o z góry znanych
    >wymiarach, tylko wykorzystując takie miejsce jakie akurat jest.
    >Nie mówiąc już o tym, że jadąc gdzieś dalej można trafić na drogę, która
    >kończy się podjazdem na drogę główną.

    Zrobi to tak jak będzie umiał w dogodnym dla siebie czasie, a nie "na
    trzy, z wykorzystaniem infrastruktury, silnik nie może zgasnąć, nie należy
    przekraczać obrotów...."

  • 154. Data: 2016-06-15 12:42:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 12:00, J.F. wrote:
    > Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    > Ktora gmina miala najwiecej wplywow ?
    > Gdzies na Pomorzu ...

    Kobylnica.

    Shrek

  • 155. Data: 2016-06-15 12:44:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    oblany wrote:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Słuchaj pajacu,

    no i na tym zakończyliśmy dyskusję bo z chamem nie ma o czym rozmawiać

    > Chorą matkę do lekarza zawiozę na hulajnodze? A może psa do weterynarza na
    > rowerze, albo PKSem jeżdżącym jeden raz rano, drugi wieczorem?

    jeszzcze się dziecko nie nauczyło, że istnieją taksówki?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 156. Data: 2016-06-15 12:44:58
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i calej masy innych rzeczy. Zezwolenia, zeby na wlasnej dzialce postawic
    > schowek na rowery, nie wolno pod chmurka wypic piwa, nazwanie rzeczy po
    > imieniu to "mowa nienawisci" itp. itd.
    > Ja zdalem za 1 razem PJ jakies cwierc wieku temu i do dzis nie wiem, z
    > jaka dopuszczalna predkoscia moga holowac sie samochody ciezarowe (na
    > holu sztywnym rzecz jasna). Takie mialem pytanie na kat B.
    > Sam jestem ciekaw, czy/gdzie w Europie mozna normalnie zdac PJ i co
    > najwazniejsze, a o czym Oblany nie wspomnial, zeby to PJ bylo u nas
    > wazne. Amerykanskie nie jest. Moze Anglia, lub Irlandia?

    Witam przytomną i rozumną osobę na tej grupie. Dokładnie takie były moje
    intencje. Domyślnie założyłem, że prawo jazdy z UE/EOG jest honorowane i w
    pełni uznawane w Polsce,
    lub można je wymienić bezproblemowo na tutejsze, nie zdając żadnych
    dodatkowych egzaminów, dlatego nie interesuje mnie prawo jazdy np
    amerykańskie.

  • 157. Data: 2016-06-15 12:45:41
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "oblany"

    > sygnał żółty ciągły - zabrania wjazdu za sygnalizator, chyba że w
    > momencie
    > jego zaświecenia kierujący pojazdem był tak blisko sygnalizatora, że nie
    > mógłby się przed nim zatrzymać bez gwałtownego hamowania, informując
    > jednocześnie o zmianie nadawanego sygnału na czerwony
    > ---
    > No dobrze, powinni żółte zlikwidować bo można wjechać na czerwonym :-)

    Ależ Ty zabawny jesteś, no boki zrywać :)

  • 158. Data: 2016-06-15 12:50:51
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > będziesz miał potem post "gdzie w europie na prawko(poza anglią)" bo
    > zacznie jęczeć, że idioci tam jeżdżą. wszyscy pod prąd.

    W przeciwieństwie do Ciebie, nawet wiem z ilu państw składa się UE i gdzie
    jest ruch lewostronny. Oprócz UK, bo Anglia to tylko kraj składowy,
    Irlandia, Malta i Cypr, ale te dwa ostatnie to pewnie pierwszo w życiu
    słyszysz takie nazwy, a dotychczas myślałeś że to marki kawy może, co nie?

  • 159. Data: 2016-06-15 12:56:18
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Kojletjo" <k...@j...pl> napisał w wiadomości

    > W CZ zdaje 95% kandydatów.
    >
    > http://tinyurl.com/h4w4vrg

    Dzięki, wygląda to obiecująco, a tutejsze grono kretynów zaraz się
    zagotuje na morderców i dupy za kierownicą z czeskimi prawkami

  • 160. Data: 2016-06-15 12:58:48
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.06.2016 12:44, oblany wrote:

    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam przytomną i rozumną osobę na tej grupie. Dokładnie takie były moje
    > intencje.

    Akurat ta rozumna i przytomna osoba, jak ją nazywasz, była wściekła na
    system, gdy zabrali jej prawo jazdy na 3 miesiące za przekroczenie
    prędkości o 50km/h w terenie zabudowanym.

    Coś was łączy bez dwóch zdań... ;)