  • Data: 2016-06-15 20:47:45
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.06.2016 19:44, Artur Miller wrote:

    > sam na swojej drodze do roboty (6km) mam ze 2 takie skrzyżowania, gdzie
    > sygnalizatory są tylko na górze. Jeżdżę Astrą G i jak stoje pierwszy, to
    > muszę się mocno pochylić i wykręcić, żeby zobaczyć co się świeci. z
    > ciekawości może nie zapomnę sprawdzić na ile metrów przed znikają mi z
    > pola widzenia, gdy siedzę normalnie... może 56 nie będzie, ale 10-20 ma
    > szanse być.

    Z ciekawaości, ponieważ wyskoczyłem na miasto, to sprawdziłem. W moje
    Hani Accord a więc niskiej i z fotelem maksa do tyłu. Na pole position
    rzeczywiście czasami nie widać czerwonego światła. Żółte i zielone było
    widać (raz zasłoniało mi lusterko) więc się musiałem odrobinę wygiąć. Z
    ciekawości - drzewo z boku znika mniej więcej równo z maską.
    Ograniczeniem dla sygnalizatorów jest tylko "sufit" i rzeczywiście jest
    to w granicach niecałej długości auta czyli ze trzy metry. Dalej znika
    najpierw czerwone, a potem cały sygnalizator. Próba to sześć skrzyżowań.

    Więc ok - przyznaję, ze z pole position mogą być kłopoty z widocznością
    całego sygnalizatora w niektórych przypadkach, natomiast dalej bzdurą
    jest, że przez skrzyżowania przejeżdza się "na ślepo". Swiatła znikają
    trzy metry przed sygnalizatorem, to znaczy 0,2 sekundy przed linią
    zatrzymania - w 0,2 sekundy nawet jaknyś zauważył, to nie masz szansy
    zareagować.

    Przy okazji jakiś debil mało co nie zdjął "moich" pieszych. Kiedy do
    kurwy nędzy nie trzeba będzie mieć duszy na ramieniu przed przejściem,
    jak są dwa pasy.

    Shrek