    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Date: Wed, 15 Jun 2016 11:41:10 +0200

    Powitanko,

    > A prawo jazdy to taki egzamin, w którym 50%+1 punkt to zdecydowanie za
    > mało aby zdać.

    Wiesz, ale nie dziwie sie Oblanemu, ze sie wscieka na system. U nas
    wszystko jest pod gorke, a obywatele sa traktowani jak niebezpieczni
    idioci by default. To dotyczy PJ, dostepu do broni, ograniczen predkosci
    i calej masy innych rzeczy. Zezwolenia, zeby na wlasnej dzialce postawic
    schowek na rowery, nie wolno pod chmurka wypic piwa, nazwanie rzeczy po
    imieniu to "mowa nienawisci" itp. itd.
    Ja zdalem za 1 razem PJ jakies cwierc wieku temu i do dzis nie wiem, z
    jaka dopuszczalna predkoscia moga holowac sie samochody ciezarowe (na
    holu sztywnym rzecz jasna). Takie mialem pytanie na kat B.
    Sam jestem ciekaw, czy/gdzie w Europie mozna normalnie zdac PJ i co
    najwazniejsze, a o czym Oblany nie wspomnial, zeby to PJ bylo u nas
    wazne. Amerykanskie nie jest. Moze Anglia, lub Irlandia?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa