    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Date: Tue, 14 Jun 2016 08:05:26 +0200

    > Rozumiem, że jakbyś miał do wyboru 2 lekarzy do operacji, pierwszego,
    > który ma świetne wyniki, ale za to 30 lat temu oblał egzamin na studiach
    > i drugiego przeciętnego, ale za to kujona, który wszystko miał zdane w 1
    > terminie, to wybrałbyś drugiego?

    JEśli zaczynasz odpowiedź od :rozumiem, albo czyli, to zmierzasz do
    kłótni. (taka życiowa wskazówka). PRzykład podałeś nieadekwatny. Jak już
    ktoś pisał, egzamin to papierek, a szliwowanie umiejętności będzie
    potem. przez conajmniej 10 tyś km. JEdnakże to czego wymagają na
    egzaminie to naprawdę podstawy. jasne że są trafiają sie durne pytania
    na testach, tak samo egzaminatorzy popełniają błędy, ale na litość
    Boską, to są podstawy! JEśli ktoś nie potrafi się "ugiąć" i wziąć na
    klatę pare pytań które mu nie są na drodze potrzebne, to jak poradzi
    sobie z resztą życia? Kiedyś będzie musiał sie użerać z szefem, albo
    jeszcze z jakimś klientem. to samo z precyzyjnym, egzaminacyjnym stylem
    jazdy. Czasami poprostu w życiu musimy coś zrobić tak jak należy, nie
    tak jak nam jest wygodnie.
    W przykładzie który podałeś, lekarz nie wiedziałby jak nazwać moją
    chorobę, gdzie mam jaki organ, albo jakie są przeciwskazania. Albo nie
    stosowałby zasad higieny, bo jest szansa że bez tego też można kogoś
    wyleczyć.

    ToMasz