  • 11. Data: 2012-11-19 17:38:19
    Temat: Re: Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Monday, November 19, 2012 4:09:07 PM UTC+1, Krzysztof 45 wrote:

    > Od razu kup sobie koszyk i świece żarową do Twojego modelu ale oryginał.
    > Nie oszczędzaj na tym.
    Gdzies wyczytalem to co piszesz...podobno chinole wlasnie tak maja. Ale gdzie
    kupic/jak rozpoznac ori?

    > Ja w zeszłym roku miałem taki sam problem i udałem się do serwisu bo
    >
    > temperatury były niskie by samemu na dworze grzebać. Skroili mnie na 5
    >
    > stów, a w tym roku problem powrócił i się zagotowałem.

    Nawet sie nie dziwie.

    > Olałem fiutów i wziąłem się sam za to. Problem jest trochę z
    >
    > wyciągnięciem piecyka, bo sama wymiana koszyka i żarnika to pikuś.
    > Upewnij się że wstawią Ci oryginał. Lepiej być przy tej usłudze.

    OK.

    --
    Dman-666

  • 12. Data: 2012-11-19 17:41:10
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Monday, November 19, 2012 2:59:32 PM UTC+1, Myjk wrote:

    > http://www.autowesola.pl/serwis-webasto.html
    >
    > Miałem tu rozbudować swoje webasto, ale chyba
    >
    > mieli bardzo dużo roboty, bo się nie odezwali. ;)

    OK...sprawdze ich.
    > BTW To było jednorazowe dymienie, czy cyklicznie tak daje?

    Czasami po prostu nie wlacza dogrzewacza, ale dzisiaj 2x zalaczyl i jeszcze po
    wylaczeniu silnika dmuchal/kopcil. Generalnie nie za bardzo wiem jak to ustrojstwo
    dziala ;)

    --
    Dman-666

  • 13. Data: 2012-11-19 17:42:04
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Monday, November 19, 2012 4:04:40 PM UTC+1, Iglo wrote:
    > Spróbuj tutaj:
    > http://www.ogrzewania.pl/
    > Warszawa - Rembertów

    Ok...drudzy w kolejce do sprawdzenia.
    Dzieki.

    --
    Dman-666

  • 14. Data: 2012-11-19 18:13:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-11-19 17:41, Dman666 pisze:
    > Czasami po prostu nie wlacza dogrzewacza, ale dzisiaj 2x zalaczyl i
    > jeszcze po wylaczeniu silnika dmuchal/kopcil. Generalnie nie za
    > bardzo wiem jak to ustrojstwo dziala ;)

    W gnieździe na sztyft żarowy wsadzony jest koszyk.
    Sztyft rozgrzewa się do czerwoności razem z koszykiem. Potem podawane na
    ten koszyk jest paliwo z powietrzem. Po pojawieniu się płomienia, sztyft
    wyłącza się, a płomień podtrzymywany jest przez żarzący się koszyk.

    Sztyft żarowy
    http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/87/35/
    93/2687359342

    Koszyk. Wypalona w nim dziura w miejscu natrysku paliwa z powietrzem
    powoduje że podawana ropa leci bezpośrednio na rozżarzony sztyft. Ropa
    na sztyfcie smaży się i nie ma zapłonu. Stąd ten biały intensywny dym, a
    piecyk nie odpala i się wyłącza.
    http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/79/70/
    19/2679701938

    Sztyft pomimo że jest sprawny lepiej wymienić. Jedna robota i masz
    pewność że szybko do tematu nie wrócisz.

    > Ale gdzie kupic/jak rozpoznac ori?

    Ja kupowałem koszyk i sztyft u tego z fotek. Jego nr tel. to nick z
    allegro. Kupiłem i działa wyśmienicie, a gostek komunikatywny i uczciwy.
    Manele miałem na drugi dzień.
    Tylko że ja mam Eberspacher Hydronic. Do Webasto tez ma manele.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 15. Data: 2012-11-19 18:58:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 04:49:58 -0800 (PST), Dman666 <d...@g...com>
    wrote:

    >Kojarze jakis adres w Lomiankach, ale moze jet jakis magik blizej co moglby obejrzec
    i powiedziec co niedomaga (a generalnie kopci jak cholera i nie stwierdzam, ze w
    aucie robi sie cieplej).

    Nie wiem czy robią Webasto, ale na 100% Eberspacher - Piaseczno,
    serwis Valvoline, jak się wyjeżdża z Piaseczna w stronę Magadalenki,
    po lewej stronie. Webasto miało jakiś serwis w Wilanowie, ale nie wiem
    czy jeszcze jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-11-19 19:06:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 18:58:42 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >serwis Valvoline,

    Tfu, Tedex.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-11-19 19:17:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-11-19 17:41, Dman666 pisze:
    > Generalnie nie za
    > bardzo wiem jak to ustrojstwo dziala ;)

    Dopóki nie naprawisz, znajdź i wyciągnij bezpiecznik od webasto ze
    skrzynki bezpiecznikowej. Jak spadnie temperatura to nie będzie wstydu ;)

    A tak działa obrazkowo.
    http://www.youtube.com/watch?v=ig5h46-jegc&feature=p
    lcp

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 18. Data: 2012-11-19 19:36:54
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-19 17:38, Dman666 pisze:

    > Gdzies wyczytalem to co piszesz...podobno chinole wlasnie tak maja. Ale gdzie
> [...]
    Kiedyś do DW50 palnik kupowałem gdzieś w Rembertowie. Poguglaj jeśli
    istnieje to człeka znajdziesz.

    Nie polecam zakładu na Woli na Syreny - gość niekompetentny, wziął
    elektronikę z powyższego piecyka, po miesiącu stwierdził że jest
    uszkodzona i nie do naprawienia. Wkurzyłem się wziąłem pod lupę,
    znalazłem upaloną ścieżkę zasilania, zrobiłem krosa i działało u mnie do
    końca pojazdu w moich rękach.

    Pozdrawiam !

  • 19. Data: 2012-11-19 19:39:58
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-19 16:04, Iglo pisze:
    > Spróbuj tutaj:
    >
    > http://www.ogrzewania.pl/
    >
    > Warszawa - Rembertów

    Oooooo u tego ja kupowałem palnik.

    Pozdro !

  • 20. Data: 2012-11-20 07:42:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Nov 2012 08:41:10 -0800 (PST), Dman666

    > Czasami po prostu nie wlacza dogrzewacza, ale dzisiaj 2x zalaczyl
    > i jeszcze po wylaczeniu silnika dmuchal/kopcil.

    Czyli nie ma zapłonu. Kopcenie to efekt zbyt dużej ilości paliwa w kotle.
    Wiem, ze się nie tykasz i takie tam, ale czasem może po prostu wtyczka z
    prądem nie kontakcić i trzeba ją pomerdać. Druga przyczyna kopcenia, choć
    nie tak obfitego, to nagar w kotle, wtedy więcej roboty, ale starcza
    czyszczenie. Żarnik pada bardzo rzadko, ale się to czasem zdarza. Natomiast
    u Ciebie pewnie jest pierwsza opcja.

    > Generalnie nie za bardzo wiem jak to ustrojstwo dziala ;)

    Prosto. ;)

    --
    Pozdor Myjk