  • 1. Data: 2009-01-21 12:06:33
    Temat: Gdzie to kupic... ? :|
    Od: "Kuba" <b...@i...pl>

    Witam,

    Znalazlem cos co bardzo by mi sie przydalo - ale za cholere nie wiem gdzie tego
    szukac w Polsce...
    Kupowanie na jakims sklepie netowym gdzies w swiecie jest jednak troche
    ryzykowne, wiec moze ktos wie, gdzie moglbym to w polsce znalezc, albo jaka
    firme tym zainteresowac... ?

    http://www.virtuavia.eu/shop/pci-express-to-pci-expa
    nsion-box-p29809.html

    To jest urzadzonko, ktore robi z jednego slotu PCIe 4 sloty PCI :)

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2009-01-21 12:16:54
    Temat: Re: Gdzie to kupic... ? :|
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:5e5c.000003ff.49770fc9@newsgate.onet.pl, *Kuba* wrote:

> [...]
    nsion-box-p29809.html

    > To jest urzadzonko, ktore robi z jednego slotu PCIe 4 sloty PCI :)

    moze nie do konca to czego szukasz, ale zobaczysz ze sie da i bywa w PL cos
    podobnego:

    stare aukcje:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=Riser+Card&c
    losed=1

    aktualne: http://www.allegro.pl/search.php?string=Riser+Card

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-21 12:27:46
    Od: b...@i...pl

    > moze nie do konca to czego szukasz, ale zobaczysz ze sie da i bywa w PL cos
> [...]

    Ja mam tylko jedno pytanie - czemu nie podales mi linka do aukcji na banany i
    kiwi? PCI Risery, to sa urzadzenia ktorych uzywa sie do niskoprofilowych
    obudow, czyli np. masz 1 x PCI na plycie, to nadal masz 1 x PCI, tylko ze
    troche wyzej/nizej/gdzie indziej.
    To urzadzenie ktore masz w moim linku robi z jednego PCIe cztery PCI... no
    jasniej sie nie da. Za banany dziekuje.

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 4. Data: 2009-01-21 12:33:48
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:5e5c.00000403.497714c2@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

> [...]
    > To urzadzenie ktore masz w moim linku robi z jednego PCIe cztery
    > PCI... no jasniej sie nie da. Za banany dziekuje.

    tak, same banany...
    http://www.allegro.pl/item527569415.html

    poza tym napisalem - cos podobnego! a nie dokladnie to o co prosisz.
    nawet ci sie kliknac nie chcialo.

  • 5. Data: 2009-01-21 12:49:40
    Od: b...@i...pl

    > tak, same banany...
    > http://www.allegro.pl/item527569415.html
    >
    > poza tym napisalem - cos podobnego! a nie dokladnie to o co prosisz.
    > nawet ci sie kliknac nie chcialo.

    Ty naprawde sie na tym nie znasz eh... zobacz na zdjeciu tego produktu - po
    lewej stronie jest kabelek... ten kabelek podlacza sie do slotu PCIe i PCI,
    Zdjecie jest tak wykonane, ze akurat nie widzisz dokladnie co jest na koncu
    tego kabelka.. popatrz sobei na inne zdjecia z innych aukcji tego samego
    produktu to zrozumiesz... razem z sama karta PCI Riser musisz miec krotko
    mowiac 3 sloty i tak i tak... chyba nie uwazasz ze da sie zrobic cos pasywnego,
    z jednego slotu PCI dwa sloty PCI + 1 slot PCIe... ? :)

    ale generalnie juz znalazlem, moze sie komus przyda:
    http://sklep.kamlab.pl/pcis85804s/produkt/1022.html

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 6. Data: 2009-01-21 13:59:01
    Od: mt <m...@m...pl>

    b...@i...pl pisze:

> [...]
    > z jednego slotu PCI dwa sloty PCI + 1 slot PCIe... ? :)
    >
    > ale generalnie juz znalazlem, moze sie komus przyda:

    Obawiam sie ze to co znalazles to jest Mostek 1xPCI-4xPCI a szukales
    mostka 1xPCI-e-4xPCI a to duza roznica.

    W kazdym badz razie google i PCI-e to PCI Bridge

  • 7. Data: 2009-01-25 00:19:26
    Od: b...@i...pl

    > Obawiam sie ze to co znalazles to jest Mostek 1xPCI-4xPCI  a szukales
    > mostka 1xPCI-e-4xPCI   a to duza roznica.
    >
    > W kazdym badz razie google i PCI-e to PCI Bridge

    To prawda :)
    Ale to tez moze byc.. niestety cena mnie powalila... ponad 3 tyś zł :/

    pozdrawiam
    Kuba