  • 1. Data: 2016-03-30 17:02:59
    Temat: Gdzie sprzedac kradziony sprzet?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Codziennie sprawdzamy portale aukcyjne i nic. Ukradli, a nie sprzedaja.
    Ukradli dla siebie, czy jest jakis kanal, gdzie jeszcze mozna sprawdzic?
    Skradziono rzutnik do tablicy multimedialnej Hitachi CP-A222NM nr
    seryjny: CPA222-F2JEO4553 AVS-312-HG-A-22547.Skradziono również
    radioodtwarzacz CD Philips AZ420 Nr seryjny: XU1B1449050598 i
    ciekawostka: puste tonery do drukarki kolorowej.
    Czy lombardy maja obowiazek sprawdzania w policyjnej bazie co sprzedaja?
    No bo jesli nie, to szanse dorwania zlodzieja maleja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-03-30 17:13:39
    Temat: Re: Gdzie sprzedac kradziony sprzet?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 30 marca 2016 17:03:07 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Czy lombardy maja obowiazek sprawdzania w policyjnej bazie co sprzedaja?
    > No bo jesli nie, to szanse dorwania zlodzieja maleja.

    Patrząc na aparycję kilku lokalnych "lombarderos", nie sądzę
    żeby mieli jakieś pozytywne konszachty z policją :>

    L.

  • 3. Data: 2016-03-30 17:22:49
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Pawel "O'Pajak"
    naskrobał(a):

    > Czy lombardy maja obowiazek sprawdzania w policyjnej bazie co sprzedaja?
    > No bo jesli nie, to szanse dorwania zlodzieja maleja.

    Obowiązku sprawdzania w bazie nie mają i mieć nie będą z prozaicznego
    powodu że nikt im dostępu do takiej bazy nie da.
    Natomiast mają dość częste wizyty panów w niebieskich mundurkach i raczej
    wolą wspoółpracować niż narażać się na rewizję.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu

  • 4. Data: 2016-03-31 01:33:55
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Natomiast mają dość częste wizyty panów w niebieskich mundurkach i raczej
    > wolą wspoółpracować niż narażać się na rewizję.

    No to troche pocieszajace, bo odwiedzenie samemu wszystkich lombardow
    raczej malo realne. Z drugiej strony, po rozmowie z mila policjantka,
    jakos nie wierze w jakiekolwiek aktywne dzialania.
    Moze gnoj, czy gnoje wpadna na czyms innym i Policja znajdzie u nich
    "fanty".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-04-19 17:58:07
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Lisciasty <l...@p...pl> Wrote in message:

    > Patrząc na aparycję kilku lokalnych "lombarderos", nie sądzę
    > żeby mieli jakieś pozytywne konszachty z policją :>

    Wiesz... Po aparycji oceniać... prawie poziom przedszkola

    --
    How...

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2016-04-21 11:20:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 19 kwietnia 2016 17:58:10 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
    > Wiesz... Po aparycji oceniać... prawie poziom przedszkola

    Panowie w dresikach, popalający papieroski na progu,
    patrzący spode łba na przechodniów. Fryzury mają
    z reguły "stadionowe", ból w twarzy, karki niezbyt szczupłe.
    Oczywiście ocenianie ludzi po wyglądzie jest niekulturalne,
    ale czasami samo się jakoś narzuca :]

    L.