  • 1. Data: 2010-10-24 11:34:36
    Temat: Gdzie sprzedać auto przez internet?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Żona sprzedaje swoje ukochane Stilo i dostałem zadanie zrobienia ogłoszeń.
    Na Allegro już dałem.
    Poradźcie, jakie są jeszcze sensowne serwisy sprzedaży aut przez internet?
    Jacek
    PS
    Stilo 3D 1,6 srebrny, 2001, stan bdb

  • 2. Data: 2010-10-24 12:21:35
    Temat: Re: Gdzie sprzedać auto przez internet?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    otomoto.pl

    Dysiek

  • 3. Data: 2010-10-24 13:19:02
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Ja swoje sprzedałem przez Gratkę

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-10-24 13:40:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jacek pisze:
> [...]
    > ogłoszeń. Na Allegro już dałem.
    > Poradźcie, jakie są jeszcze sensowne serwisy sprzedaży aut przez internet?

    lokalna gazeta.
    Ja bynm zaczol od takiej gazety.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-10-24 13:54:26
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > otomoto.pl

    Jak na Allegro wystawił, to Otomoto nie ma sensu. Na Otomoto widać oferty z
    Allegro i vice versa.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2010-10-24 14:27:48
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 24.10.2010 Jacek <m...@g...pl> napisał/a:
    > Żona sprzedaje swoje ukochane Stilo i dostałem zadanie zrobienia ogłoszeń.
    > Na Allegro już dałem.
    > Poradźcie, jakie są jeszcze sensowne serwisy sprzedaży aut przez internet?
    http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_sa
    mochodu

    ;)

    Oprocz allegro imho co najwyzej jakies fora "markowe" - gdzie beda ludzie
    zainteresowani konkretna marka z "pewnych" rak.

    Reszta serwisow to imho strata czasu i pieniedzy.

    Ot - na forum qashqaia ostatnio ktos sie dopytuje o uzywana Kaske ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/