  • 21. Data: 2014-09-03 18:53:50
    Temat: Re: Gdzie się zatankować na A2 przed granicą niemiecka?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 19:35:08 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Zakładając że do tego Rzepina dojedziesz już na oparach i rzeczywiście
    > zmieścisz pełne 50 litrów to z całego tego kombinowania wyjdzie Ci
    > oszczędności 0,30*50 jakieś 15 złociszy... Warto w ogóle kombinować?

    Do zbiornika wchodzi mi 38 l gazu * 0,30 czyli przeszło 4 litry. Tak wolę
    kombinować.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 22. Data: 2014-09-04 05:42:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "huri_khan" <s...@s...pl> wrote in message

    > Ostatnie BP na A4, do gazu kolejka na 4 samochody ;)

    Widać opłaca im się stać... zjazd do miasta pewnie dalej.

  • 23. Data: 2014-09-04 21:40:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 3 Sep 2014 22:42:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Widać opłaca im się stać... zjazd do miasta pewnie dalej.

    Raczej nie mają pojęcia o alternatywie.

  • 24. Data: 2014-09-05 18:32:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 1 Sep 2014 21:19:19 +0200, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Zapewne będzie podobnie jak z A4. Wystarczy zjechać z A4 do centrum
    >Zgorzelca (jakieś 2km) i ceny są o 30-40 groszy niższe niż na ostatniej
    >stacji która znajduje się bezpośrednio przy autostradzie.

    Obstawiam, że różnica może być większa. W czerwcu na Orlenie przed
    przejściem w Świecku ON był po 5,89 zł. za litr. Na Shellu w Poznaniu
    tankowałem po 5,28. Nawet w Berlinie ON był tańszy niż na tym Orlenie,
    berlińska cena zbliżoan była do tej z poznańskiego Shella.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2016-11-02 21:09:33
    Od: r...@g...com

    Lotos https://www.google.pl/maps/@52.3264602,14.907587,16z wszystkie busy tam tankują

  • 26. Data: 2016-11-02 21:12:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@g...com wrote:

    > W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 13:27:05 UTC+2 użytkownik Axel napisał:

    > Lotos https://www.google.pl/maps/@52.3264602,14.907587,16z wszystkie busy tam
    tankują

    myślisz, że przez 3.5 roku nie znalazł?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2016-11-02 21:13:26
    Od: r...@g...com

  • 28. Data: 2016-11-03 18:14:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > myślisz, że przez 3.5 roku nie znalazł?

    :)))))))))) pewnie jeszcze furę zdążył zmienić ;)
    ten wątek przyciąga:)

  • 29. Data: 2017-09-26 13:55:27
    Od: g...@p...onet.pl

    W Niemczech masz tańsze paliwo i lepsze na autostradzie !!!!!!

  • 30. Data: 2017-09-26 17:53:48
    Od: Anonymous <n...@i...invalid>

    <g...@p...onet.pl> wrote:
    > W Niemczech masz tańsze paliwo i lepsze na autostradzie !!!!!!

    Najlepiej zjechać do slubic.