  • 31. Data: 2020-06-10 08:19:11
    Temat: Re: Gdzie się podziały...
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-06-2020 o 08:01, Peter pisze:

    > a jakie zalety ma samochód 5 drzwiowy gdzie przez 10letni okres używania
    > tylne drzwi nie były otwarte ani razu i tylko skleiły się z uszczelką?
    > nawalił centralny i drzwi się nie zamykały itd
    >

    > 3D 200% ładniej wyglądają

    Kwestia gustu.
    Mnie np. płaszczaki nie interesują, a w suvach 3D wyglądają śmiesznie, a
    nie lepiej....

    > 3D mają szerokie drzwi

    To akurat źle, bo ciężko je otworzyć,a przy parkowaniu np na chodniku
    otwierają się za szeroko - łatwiej kogoś nimi uszkodzić.
    Nigdy węższe drzwi w 5D nie sprawiały problemu z wysiadaniem.

    W sumie mogliby Ci zaproponować specjalną wersję 3d, w realnych jej
    kosztach, czyli za 10 tys więcej.
    Ale pewnie i tak nie kupisz i oni to już policzyli....

  • 32. Data: 2020-06-10 08:19:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2020 08:01, Peter wrote:
    > a jakie zalety ma samochód 5 drzwiowy gdzie przez 10letni okres używania
    > tylne drzwi nie były otwarte ani razu i tylko skleiły się z uszczelką?

    Czyli tylna kanapa bez sensu. Trzeba było kupić smarta albo żuka.

    > nawalił centralny i drzwi się nie zamykały itd

    Skoro nie naprawił, to zbędny.

    Jakie to szczęscie że centralny nawala tylko w tylnych drzwiach, dzięki
    czemu to argument za zakupem 3-drzwiowego.

    > 3D 200% ładniej wyglądają

    Miałem Seicento i rozumiem, bro.

    > 3D mają szerokie drzwi w małym samochodzie nie czuję ciasnotny jak wsiadam

    Tak, szczególnie na parkingu przed hipermarketem.

    > 5D słupek B koło kierowcy czuje się jakby ktoś za mną stał

    A stoi?

    > to tak jak kupowanie samochodu - pudła ogromnego tylko dlatego że raz w
    > roku przyjedzie rodzinka i trzeba ją odwieźć a przez 99% roku jeździsz
    > do pracy ogromnym pudłem i nigdy nie masz go gdzie zaparkować

    To wypożycz na ten 1 dzień coś a na codzień pomykaj jakimś elektrykiem.

  • 33. Data: 2020-06-10 09:11:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-10 o 08:19, heby pisze:

> [...]
    >
    > A stoi?

    > To wypożycz na ten 1 dzień coś a na codzień pomykaj jakimś elektrykiem.

    To będzie ładne auto (trzydrzwiowe):
    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/peu
    geot-1008-or-trzydrzwiowy-crossover/8thqw0l

    Natomiast super były drzwi w peugeocie 1007 - odsuwane. niestety ponoć
    były z nimi problemy (były za ciężkie i wyrywało im mocowania).

    https://autokult.pl/8469,peugeot-1007-awarieiproblem

    T.

  • 34. Data: 2020-06-10 09:23:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2020 07:01, Peter wrote:

> [...]
    > roku przyjedzie rodzinka i trzeba ją odwieźć a przez 99% roku jeździsz
    > do pracy ogromnym pudłem i nigdy nie masz go gdzie zaparkować

    Wszystko zalezy czego potrzebujesz. Jak bym nie mial dwojki dzieci w
    wieku szkolnym, psa i dwa razy do roku nie jezdzil po EU na wakacje to
    bym kupil Golfa R-ke, albo S3. Nie wiem jak Golf ale S3 juz w wersji 3D
    nie wystepuje.

  • 35. Data: 2020-06-10 09:30:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2020 09:11, T. wrote:
    > To będzie ładne auto (trzydrzwiowe):
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/peu
    geot-1008-or-trzydrzwiowy-crossover/8thqw0l

    Zawsze uważałem że jak jesteś upierniczony błotem po dach przedzierajac
    się przez krzaki i bagna w centrum Warszawy w celu odchamienia się w
    teatrze (po coś te crossovery produkują chyba?), to elegancja jest
    podstawą. Tak że trzymam kciuki, czekam aż ktoś jeszcze porządnie
    zaprojektuje szambiarkę, wszystkie maja takie nudne kształty, może
    wystarczyło by złamać linię zbiornika jakimś ostrym zagięciem i już
    elegancji nie psuje?

    > Natomiast super były drzwi w peugeocie 1007 - odsuwane. niestety ponoć
    > były z nimi problemy (były za ciężkie i wyrywało im mocowania).
    > https://autokult.pl/8469,peugeot-1007-awarieiproblem

    O mało nie kupiłem. Muszę jednak stwierdzić żed na tylną kanapę
    wchodziło się mniej więcej tak samo kijowo jak w Seicento.

  • 36. Data: 2020-06-10 10:07:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-09 16:21, K wrote:

    > Nie chce mi sie teraz szukac. Zapytac na Signalu latwiej/szybciej.

    Jaki masz numer telefonu?

  • 37. Data: 2020-06-10 10:26:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I to jest francuska definicja "Super".
    Jak wszystko francuskie.

    -----
    > super były drzwi w peugeocie niestety były z nimi problemy (były za ciężkie i
    wyrywało im mocowania).

  • 38. Data: 2020-06-10 15:34:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Do 10 lat samochodu od nowości, nie słyszę o takich problemach. Jako
    > tako ogarneliśmy takie detale jako ziemianie.

    Kup renault mastera :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 39. Data: 2020-06-10 15:37:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-06-2020 o 15:34, Budzik pisze:
    > Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Kup renault mastera :)

    Renault jakości czegokolwiek nie ogarnie nigdy.
    To firma do zaorania, żeby zło się nie rozprzestrzeniało.
    Oprócz Dacii teraz szkodzi też Nissanowi i Mitsubishi.

  • 40. Data: 2020-06-10 16:10:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rbnklu$rq1$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Do 10 lat samochodu od nowości, nie słyszę o takich problemach.
    > Jako tako ogarneliśmy takie detale jako ziemianie.

    taa, bo nie ma zim.

    > To aż tak cieknie w samochodzie że trzeba uszczelniać dziury
    > blachą :D? To może nie róbmy żadnych otworów po bokach tylko właz
    > od spodu. A nie, kałuże, szlag.

    Zróbmy auto z plastiku. Zamiast zadławić wieloryba folią wykorzystajmy
    to co wy... produkowaliśmy. Ostatnio czlowiek staje sie jednorazowy
    (i nawet wielcy politycy tak mówią głośno że nie wszyscy muszą przeżyć
    wajrusa) to nie musi być strefa zgniotu droga i zbytnio wytrzymała.
    Carbon jak w F1 w nosie bolida to tu overkill. Trabi był wynalazkiem
    wizjonerskim.

    > To ważne. Przydają się też pasy bezpieczeństwa z zapadką i wilcze
    > doły w podłodze.

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/774097
    2,dziecko-policja-
    samochod-wypadek-wideo-film-tarnowskie-gory.html

    > Czy ja wiem, jeśli ktoś jest na tyle głupi aby rzucać na tylną
    > kanapę laptopa to myślę że żadna "technologia braku drzwi"
    > niewiele mu pomoże.

    ou to potwierdzasz, że w Polsce jeszcze tak kradną?
    Czy za PIS znowu zaczeli tak kraść?

    mniej siłowników do zepsucia :)

    --
    Piter