    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie się podziały...
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 13 Jun 2020 08:59:47 GMT

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Jakoś nie widzę abym napisał że pochodzą z tej samej formy ...
    > może coś przeoczyłem.

    Producenci samochodów potrafią zepsuc to co dobrze działa zmieniajac
    jakies pierdoły w jednym modelu, wiec porownywanie roznych klamek z
    roznych modeli, nawet jak pochodza z tej samej fabryki nie ma sensu.

    Ja ogolnie nie słyszałem o tym zeby dany model auta miał problem z
    orywajacymi sie klamkami wiec nie jest to chyba jakas bardzo trudna
    rzecz do wyproduwania. W masterze III udało im sie spierdolic choc
    trzeba przyznac ze w masterze II tez nie były idealne bo sie łamały
    zwłaszcza te od bocznych drzwi przesuwnych.

    --
    Pozdrawia... Budzik