  • Data: 2023-11-16 20:21:52
    Temat: Re: Gdzie sie nie ubezpieczac?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2023 o 19:46, J.F pisze:

    > Zawsze mozna cywilny proces zacząc.

    Można. Piszę tylko że żaden wyrok nie jest warunkiem koniecznym wypłaty
    odszkodowania.

    > Ale dlaczego?
    > Nie wiemy co sie tam dokładnie stało, więc nie wiem, kto tam zawinił.

    Zasadniczo to wiemy. Jest mnóstwo argumentów za winą kierowcy BMW.
    Przeciw zasadniczo jest tylko jeden - spierdolił i jeszcze go nie skazano.

    > Nawet jak Ziobro koniecznie chce sprawcę za kratkami, to i tak mogła
    > by być np wina obustronna. I dwoch skazanych karnie.

    To akurat mało prawdopodbne bo "potencjalny drugi sprawca" nie żyje. I
    tak jak pisałem - do wypłaty nie jest konieczny wyrok - w przypadku
    śmierci sprawcy z definicji do niego nie dojdzie. A wszelkim prawniczym
    kurwom tradycyjnie proponuję eksperyment myślowy - należy ich pierdolnąć
    gazrurką w potylice ale tak żeby nikt nie widział ani nie nagrał. I w
    sumie wszystko zgodnie z prawem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!