  • Data: 2009-08-24 20:15:37
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa Smerf pisze:

    > hahaha, gerber:O)
    > jak chcą gerbera to powiedz niech ci prześlą na miela to oprogramowanie
    > to im dostarczysz w gerberze:O)
    > a swoją drogą omijaj z daleka takich palantuf co z plikiem grafiocznym
    > płytki sobie nie potrafią poradzić!:O)

    Bredzisz. Typowe płytkarnie mają swoją technologię opartą z reguły na
    maskach zrobionych z gerbera. Jak ktoś dostarcza pliki graficzne to
    muszą posadzić człowieka żeby z tego zrobił dokumentację. Wyciągnąć z
    grafiki punkty do owiertu itp. Potrafią ale wiedzą, że potencjalny
    klient nie zechce zapłacić za te czynności.
    Z plikami graficznymi to tanio i szybko w manufakturze robiącej
    Positivem lub małe ilości sitem. Owiert facet robi ręcznie po otworkach
    w padach oczywiście bez metalizacji. Robbo rzeczywiście powinien się
    trzymać z dala od zakładów dających sensowna jakość płytek dopóki nie
    zacznie dostarczać porządnej dokumentacji.

    MD