  • Data: 2015-01-23 20:35:25
    Temat: Re: Gdzie ostatni CPN przed Słowacją?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:

    >> Miles & More.
    > To nie kosztuje troche ekstra ?

    Wręcz przeciwnie - zwykła karta, dodatkowo pozwalająca zbierać mile za
    wydane na zakupach kwoty.
    Grosze bo grosze, może przez 10 lat uzbierasz na jakiś promocyjny przelot na
    inny kontynent, ale zawsze coś.

    > Przy Visie jest/bedzie jednak 5.9%.

    Dobrze że nie mam.
    Ale mam taką do konta - będę musiał wymienić na MC.
    A propos - skąd to info o nowych opłatach?
    Nigdzie tego w mbanku nie widzę.

    > Hm, to jaki sens karty w EUR ?

    Żaden.
    To jest po prostu ukryta prowizja od transakcji.