  • Data: 2015-01-23 13:49:27
    Temat: Re: Gdzie ostatni CPN przed Słowacją?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m9r3qp$jsh$...@n...news.atman.pl...
    grup

    > A gdzie widzisz ? Czy to MC ?

    >Tak.

    Jak pisalem - MC taniej, Visa jest droga.
    Ale prawde mowiac, to mnie taka jednostronna drogosc troche dziwi,
    wiec byc moze i MC jest drogi juz poza cennikiem :-)
    Swoaja droga to banki maja jakis nacisk na MC ... prowizje daje czy co
    ?

    > Miles & More.
    To nie kosztuje troche ekstra ?

    Przy Visie jest/bedzie jednak 5.9%.

    >Zależy od waluty rozliczeniowej.
    >Jeśli karta w Eur i zapłata w Eur to 2% extra, a jeśli waluty różne
    >to 3%.
    >Dobrze że w Mille jeszcze jest 2% zawsze.

    Hm, to jaki sens karty w EUR ? Dla tego 1% ?

    J.