  • Data: 2011-03-27 09:38:09
    Temat: Re: Gdzie nakleic listwy boczne? Zdjecia
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2011 00:13:17 -0700 (PDT), Przemek V wrote:
    >Takiego efektu jak na zdjęciu to w życiu nie osiągniesz - problem jest
    >w przejściu pomiędzy tylnymi drzwiami a tylną szybą - linie na których
    >dałoby się przykleić listwy się po prostu nie spotykają - na drzwiach
    >jest wypukłe a na tylnej szybie jest zupełnie inna bajka. Patrzyłem
    >przed chwilą z bliska i nie ma szans żeby to wyszło na czymś innym niż
    >zdjęciu w PS.

    No to cos na nie naklei, miejsce akurat jest.

    Bedzie klopot tylko pod lusterkiem i na tych zgrubieniach na brzegach
    drzwi.

    Jak juz kleic to ja tez glosuje na "opcje trzecia" czyli
    http://img508.imageshack.us/i/fordsmax2.jpg/

    .. ale moze w realu bedzie lepiej wygladala opcja druga, z kazda szyba
    osobno. Trzeba sie przylozyc do PS.

    J.