  • 11. Data: 2010-02-23 08:08:34
    Temat: Re: Gdzie najtańszy internet w PrePaid?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-02-2010 o 08:12:50 Darek <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Proponuje Gaduair
    > Zasieg Plusa, wiec lepiej niz w Play.

    Chyba jesteś niedoinformowany

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-02-23 08:15:22
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-23 08:12, Darek pisze:
    > 29groszy
    >
    > Proponuje Gaduair ma pakiet 300 MB na 30 dni za 11 zl (lub mniejszy taniej),
    > rozmowy 29 gr/min. Zasieg Plusa, wiec lepiej niz w Play. Dochodza jeszcze
    > calkiem ciekawe bonusy po kazdym doladowaniu. A 5 MB to ja zuzywam na
    > telefonie dziennie a nie na miesiac.

    odradzam, ta siec to jakas kupa, nic w niej nie dziala
    Marx

  • 13. Data: 2010-02-23 08:18:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-02-2010 o 08:12:50 Darek <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Zasieg Plusa, wiec lepiej niz w Play.

    Aha, sorry, miałeś na myśli korzystanie z pakietów internetowych..
    Zakreśliłem cytat tak że sam się zmanipulowałem.
    W tym przypadku gaduair wychodzi lepiej.
    Ale jak będzie się mieścił w 50MB (co też uważam za wątpliwe ale możliwe)
    to najlepiej wychodzi obecnie mbank mobile. A nawet jak się nie zmieści to
    trzeba pamiętać że te 50MB jest w gratisie a rozmowy po 19gr.

  • 14. Data: 2010-02-23 11:39:12

    Piotr M pisze:

    >tylko mbank
    > mobile, 19gr/min (do wszystkich łącznie z Play) i 50MB co mięsiąc w
    > gratisie (jak zabraknie to 5zł/100MB).

    "z zastrzeżeniem że
    w Promocji nie jest dostępna usługa mZnajomi oraz pakiety internetowe
    inne niż
    Pakiet Internet 50 MB wskazany w pkt IV."